Onderwerpen

donderdag 29 november 2012

Gezellig pakketje


Gemiddeld 1x per maand bestel ik online wat leuks voor mezelf en/of de kinderen. Ik word heel vrolijk van de pakketjes die ik dan binnenkrijg en samen met Tijn en Nora open maak. Tijn staat vaak al te springen als de bel gaat en er een pakketje afgeleverd wordt. Ik bestel bij allerlei verschillende webshops... er is zoveel prachtigs te vinden! En ik vind het ook gewoon leuk om support te geven aan deze enthousiaste -vaak kleine zelfstandige- ondernemers.

Deze keer een bestelling van Buiten de Lijntjes. Ik heb een vrolijke DIY Word Banner besteld, waarmee je steeds weer nieuwe zinnen kunt blijven samenstellen, voor elke gelegenheid een andere tekst. Ook kocht ik een setje vlaggen-mallen, waarmee je van restjes papier gemakkelijk vlaggetjes kunt maken, wat gezellig rood/wit touw om alle decemberpakketjes leuk mee in te pakken en fluor stickers, gewoon voor de heb... Alles was ook nog eens prachtig verpakt, echt een cadeautje!

2 opmerkingen:

  1. nice idea
    looks really good,enjoy making it

    BeantwoordenVerwijderen
  2. EEn veranderbare banner, dat is pas geweldig.Ga ik ook opzoeken. Zelf zot van letters.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!