Onderwerpen

donderdag 1 november 2012

November'12 - Quote

Elke eerste dag van de maand wil ik een mooie quote plaatsen, zodat we die maand goed kunnen beginnen! Soort van peptalk. Haha. Ik heb veel leuke quotes verzameld op mijn Pinterest pagina: pinterest.com/mariekie/words, dus mocht je nog op zoek zijn naar wat inspirerende woorden, dan weet je waar je moet zijn.

Voor vandaag een quote die heel goed bij mij past; ik ben altijd druk bezig (vooral in mijn hoofd) en doe de dingen graag zo perfect mogelijk, daar haal ik voldoening uit. Daarom ben ik vaak nogal lang met iets bezig. Maar zoals ze hier in Brabant zeggen: "Goed werk heeft tijd nodig", dat vind ik dus ook! En helaas, perfectionisme is moeilijk af te leren. Bovendien is het zo erg niet om het rustig aan te doen, pas dan kun je echt genieten van de mooie dingen in je leven.

Bron: www.pinterest.com

1 opmerking:

♥ Thank you for your message!