Onderwerpen

donderdag 13 december 2012

Een boom om van te houden



Een kleine, volle schoonheid is het, onze kerstboom. We hebben er allerlei kleurrijke en vrolijke dingen ingehangen. Ik heb er, samen met Tijn, echt van genoten om onze boom te versieren. "Wat is stap negen, mama?" Alles moest in stappen, volgens hem. Wel zo overzichtelijk, haha.

Afgelopen jaren was ons leven zo onrustig, dat we een kerstboom maar achterwege lieten. Er waren belangrijkere dingen. Als ik kijk wat er in 2012 allemaal veranderd is voor ons, ben ik ontzettend trots op hoe hard we gewerkt hebben. Een jaar geleden woonden we nog in ons oude huis, wat we -na twee jaar- nog steeds niet verkocht hadden. Maar er kwam een koper op oudjaarsdag! Nu wonen we in een gezellig dorp, met leuke mensen om ons heen. Lekker dicht bij familie en vrienden.

De gezondheid van Nora heeft ons, kort na haar geboorte, ook heel wat zorgen gekost. Afgelopen jaar verbeterde dat gelukkig ook. Nu is Nora bijna anderhalf en kunnen we de behandelingen waarschijnlijk binnenkort afsluiten.

Ja, 2012 heeft ons zoveel rust en geluk gebracht, daar ben ik heel dankbaar voor. En ik ben blij dat we er zo bewust van kunnen genieten nu!

7 opmerkingen:

  1. Jullie boompje ziet er heel mooi en gezelig uit.
    Het leven heeft zijn ups en dows maar wat goed te horen dat alles goed is gekomen, Voor volgend jaar wens ik jullie in ieder geval dezelfde rust en geluk!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boom is erg mooi geworden. Ik vind ook de sfeer in jullie huis erg leuk, ben je daarom meteen gaan volgen. Fijn voor jullie dat jullie na een hectische tijd in wat rustiger vaarwater terecht zijn gekomen! Groetjes, Eva

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Eva, en welkom! :-)
      Heb je zelf ook een blog?
      Fijn weekend nog!

      Verwijderen
    2. Heh wat stom, ik zie net je reactie pas. Ik zag net in je nieuwe berichtje nog meer gezellige kerstsfeer in jullie huis, erg leuk! Zelf versier ik ook graag het huis met de kerst en ik kies dan ook voor lekker kleurrijk. Een blog heb ik niet, maar wie weet dan het er ooit nog van komt ;-)

      Verwijderen
  3. Mooie kerstboom hebben jullie! En superleuke lion poster! Ben je gaan volgen, leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n boom als bekroning van alles dat eindelijk goed loopt!!! Heel fijn voor jullie...geniet van de feesten en de gezelligste periode van 't jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er gezellig uit! Geniet er maar lekker van na zo'n zware tijd. Wens jullie (nu alvast :-)) een in alle opzichten mooi 2013!!!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!