Onderwerpen

maandag 17 december 2012

Kerst-versier-pret


Vandaag was Nora niet fit, dus we bleven de hele dag binnen. Nu was het toch niet zo'n stralend weer, dus maakten we het binnen nog maar eens extra gezellig. De wordbanner met tekst 'Oh denneboom' hing ik boven de kerstboom, ons konijn kreeg een strik om, ik vond een plek voor de oude kersthangertjes én Tijn en ik maakten nog een kunstwerk van strijkkralen. Ook dat is erg leuk geworden, maar daar heb ik nog geen foto van. Volgt later deze week... Genieten jullie ook zo van de kerst-versier-pret?

13 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige foto's! Erg tof die banner! En je konijn...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeoe...van jouw blogje word ik ook erg blij!! En wat leuk!!! Jullie zijn de mensen van de make-over :-). Super, het artikel is me echt bijgebleven, vond het zo leuk en geweldig mooi resultaat! Nou, wij gaan je volgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat mooi en gezellig bij jullie!! Die houten engeltjes-van-vroeger hebben wij ook,ze blijven leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was zojuist op jouw blog... Mooi! Had je reactie hier nog niet gezien ;-) Thanks!

      Verwijderen
  4. Hah wat een gezelligheid hier :-) Versieren voor kerst is heerlijk en de kids genieten ook zo lekker mee. Tot èèn januari, dan vliegt alles er weer af en worden we weer blij van blauwe druifjes.
    Leuk een nieuwe blog, we houden je in de gaten ;-)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuke inrichting ! Je was op mn blogje geweest zag ik en dan ben ik natuurlijk stiknieuwsgierig :-). Wat lees ik ? gewonnen bij de 101 en niet zomaar 1 prijs hahaha geweldig toch ? 101 is mn favoriete woonblad. Jaren geleden kocht ik iedere maand de VT wonen, ariadne en 101 maar ook hier ging de geldkraan behoorlijk dicht dus heb ik mezelf opgelegd nog maar 1 tijdschrift per maand te mogen kopen en dat is dus de 101!! Alhoewel ik gisteren wel het winterboek van Flow heb gekocht haha. Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Via meuk is leuk kom ik even bij je kijken.. Wat ziet het er gezellig uit!
    kGa eens op mijn gemakkie bij je rondneuzen! Fijne dag!
    Groetjes Lies (theemutsss.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig huis heb je & super dat je gewonnen had bij 101.
    (ps:) welkom op mijn blog, ik zag dat je een nieuwe volger van mijn blog bent geworden, LEUK!)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk gezellig! Hopelijk voelt de kleine zich snel weer beter!
    Leuk blog heb je trouwens, ik volg je ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hey ik vind het hier ook wel gezellig! Ben zeer jaloers op je make over....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat straalt bij jullie zoveel gezelligheid uit. Dat konijntje hadden we ook bijna maar het is uiteindelijk een hertje geworden. Wat fijn met dat rode strikje erond. Bedankt voor je berichtje op mijn blog, lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige banner! Waar heb je die vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!