Onderwerpen

vrijdag 21 december 2012

Klaar voor kerst!



Leuk is 'ie, hè... het roze camera-ornamentje wat ik won via de give-away van Kay? Ik ben er heel blij mee; Thank you, Kay!

Oké, we zijn klaar voor kerst! Tijn en ik maakten afgelopen maandag nog een kerstkunstwerk van strijkkralen, leuk geworden, vinden jullie niet? Gisteren bakten Nora, Tijn en ik kerstkoekjes voor de kerstviering op school vanmorgen. Ik hielp mee met het knutselen van de sterren, kronen, ezelsoren en schapenmaskers. De kinderen voerden het klassieke kerstverhaal op, erg leuk om te zien.

Nu kan de vakantie beginnen, heerlijk. Ook Bart is de komende week vrij. Zo fijn om met z'n viertjes thuis te zijn en alleen maar te hoeven genieten. Morgen nemen we Tijn voor het eerst een dagje mee naar Amsterdam, om een goede vriend te bezoeken. Alleen al de treinreis is spannend voor hem!

Fijn weekend allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke strijkkraal-creaties! Veel plezier in Amsterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he, zo'n give away winnen? Ik heb net ook voor het eerst een give-away gewonnen, leuk hoor zo'n cadeautje net voor de kerst.
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen allemaal!! Gezellig, een weekje met z'n viertjes :) Have fuuuuuun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey, looks very pretty

    have a nice Christmas time

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet van een zalige tijd samen meid!En uitstapje Amsterdam, superleuk!!veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er allemaal gezellig uit! Fijne dagen en lekker genieten, groot gelijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je gewonnen Give Away! En wat schattig die strijkkralenkunstwerkjes en het kerststalletje :)
    Fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Strijkkralen, vroeger vond ik dat altijd zo leuk om te doen. Erg leuke creaties en die camera is gewoon super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!