Onderwerpen

maandag 24 december 2012

(P)IN-PAK Inspiratie

 

  



 

Mocht je nog wat last-minute inpakwerk te doen hebben voor kerst, kunnen deze Pinterest-ideeën je wellicht inspireren! Het eerste plaatje is gewoon leuk om te laten zien en de andere kun je gratis downloaden en uitprinten. Hiermee kun je je pakjes lekker vrolijk versieren. Veel plezier en hele fijne kerstdagen voor jullie!

Oh ja, wil je nog meer of andere 'freebies' downloaden, kijk dan op mijn Pinterest prikbord: pinterest.com/mariekie/freebies

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk! Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ideeën!!! Geen pakjes voor ons helaas, maar volgend jaar misschien? Dan weet ik hoe ik het in ga pakken:-)

    Merry christmas!! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn leuke tips! Supermooi!
    Fijne feestdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk allemaal! Ik ga ze onthouden voor volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de tips, ik heb er gretig gebruik van gemaakt!
    En btw : zag ik jou en je prachtig huis in de 101?? Gefeliciteerd, het ziet er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!