Onderwerpen

vrijdag 11 januari 2013

Fair Minds papier



Eind december won ik de 'Fair Minds DYO (design your own) papercraft kid' via de give-away van Ingthings. Afgelopen week kreeg ik 'm in de brievenbus, met een leuke vintage kaart en een mooi gevouwen kraanvogel van Ingrid. Dank je wel, Ingrid! Ik ben er erg blij mee. Ik zal me ook eens gaan verdiepen in de papiervouwkunst, dan heb ik meteen een bestemming voor deze prachtige papiertjes. Achter ieder vel papier van deze kid zit een goed verhaal. Ze zijn allemaal groen (figuurlijk dan); gemaakt van o.a. misdrukken van schoolboeken, versneden abri-posters, versierd krantenpapier en zelfs papier van gerecycled olifantenpoep!

14 opmerkingen:

  1. Leuk!! En nu lekker knutselen (met papier van olifanten poep, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, wel een beetje een vreemde gedachte, hè? ;-)

      Verwijderen
  2. Super dat je hebt gewonnen !
    papier vouwen lijkt me ontzettend moeilijk.
    Weet je nog dat we als klein kind zo'n hihi dinges ? hadden waar je met duimen en wijsvinger inging en waar kleuren op stonden en dat je dan kon kiezen .. en daaronder stond dan iets geschreven ? nou zelfs dat kon ik niet vouwen haha.
    ik ben weer lekker duidelijk geloof ik maar het is nog vroeg :-)
    Fijne dag :-)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik weet wat je bedoelt! Maar hoe het heet? Was vroeger wel heel cool zo'n ding hè? Xx

      Verwijderen
    2. een happertje! X manon

      Verwijderen
  3. wat een geweldig otnzettend leuk blog heb jij zeg! ik ga je meteen volgen!! je kunt ook mooie foto's maken zeg! fantastisch.

    liefs, Judith

    neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier ook zo een leuk papier liggen , ik denk dat ik ook eens aan het plooien ga;) fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, leuk papier :) ik word er altijd zo blij van als de postbode leuke dingen brengt. en papier vouwen is sowieso heel erg leuk! fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi, wat grappig dat je zo enthousiast bent, dat gevoel heb ik ook telkens met reageren bij elkaar. Goeie tip zeg, op de wachtlijst zetten! Ga ik zeker doen, wist dat helemaal niet!
    Klinkt leuk, je tegeltjes van je wc. Toevallig he, dat je dan ineens allemaal overeenkomsten hebt.
    Mooie papieren trouwens!
    Fijne weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je! In Bredea is er een hele winkel vol ballen, allemaal kleurtjes, moeilijk om te kiezen:)
    Dat hart schaaltje is er maar 1, een keer bij V&D gekocht. Heb nog 2 vogeltjes ervan.

    Fijne zondag! -heerlijk weertje!-

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh oh oh wat mooi dat papier! Die Ingrid is zo handig he? Prachtige dingen maakt ze1 Ben benieuwd naar jouw creaties!
    Fijne dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi papier, met een mooie gedachte erachter. Vouwen met olifantenpoep. Hmmm.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!