Onderwerpen

maandag 14 januari 2013

Fijne post!




Eigenlijk wilde ik vandaag een stukje schrijven over mijn recente kringloopvondsten... Maar toen kreeg ik post. En wat voor post! 101 Woonideeën, ja daar word ik altijd wel blij van, maar vandaag zat er ook nog een vrolijk ingepakt pakketje in mijn brievenbus. Ellen schreef vorige week over haar 'madammekes', die ik zo leuk vond dat ik haar vroeg of ik er eentje mocht kopen. Kopen was niet nodig vond Ellen, ze wilde mij er zo wel één opsturen. Toen ik haar mijn adres mailde, bedacht ik dat we er ook wel een swap van konden maken. Ellen is handig met textiel; ik kreeg van haar twee prachtige handgemaakte madammekes, een neon gehaakt telefoonhoesje (mijn telefoon past er precies in!) en een mooi gehaakte hartjessleutelhanger. Er zat ook nog een leuk kaartje bij het pakketje. Ik ben er super blij mee, dankjewel Ellen, zo lief! En nu hoop ik maar dat Ellen mijn spulletjes ook leuk gaat vinden. Ik ga vanavond aan de slag voor haar!

17 opmerkingen:

  1. Aaah wat lief van Ellen! Ben benieuwd wat je gaat terugsturen, maar dat gaan we vast zien :) Geniet van de 101!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een lieve kadootjes... dat is wel hele leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zulke post!! en de 101 ook altijd leuk, heb geen abonnement helaas.....maar ik koop 'm af en toe gewoon lekker.
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat geweldig, die madammekes zijn echt de max!
    Enne, ik ben altijd wat jaloers als ik die 101 bij de Nederlanders altijd enkele dagen vroeger zie verschijnen dan bij mij ;-) Ongeduldig ben ik wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn heerlijke cadeautjes!!geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed bezig dames! Iedereen blij toch op deze manier. De madammekes zijn zeer zeker leuk (de naam alleen al leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oehhh, wat een leuk initiatief! Altijd leuk zeg, dat kan je soms wel eens gebruiken he, zulke lieve gebaren van eigenlijk 'onbekenden'.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ik heb je trouwens weer gemaild, is het handig als ik dat iedere keer zeg, of is dat niet nodig? staat misschien een beetje raar, haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi, Marieke, lief dat mijn naam hier word genoemd.
    wat ik nog leuker vind is dat je nu goed kan zien wat jij met je nieuwe fototoestel kan, dat zijn SUPER foto's !!! en je weet natuurlijk ook hoe je het moet decoreren dat zou ik zelf niet hebben bedacht.
    Wens je een hele fijne dag :-)

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke post !!!! Ellen is lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn he, de blogwereld...waar je krijgt en waar je geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve post heb je gekregen en ik heb je blog helemaal doorgelezen; mooie foto's staan erop hoor! ik heb her en der berichtjes achter gelaten. ik ga je volgen. Heb je zin om ook bij mij op mijn blog langs te komen? groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd leuk van die swapjes! Leuk dat je me volgt en ook ik kan wel wat heerlijke inspiratie erbij gebruiken;-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je me een berichtje hebt gestuurd. Wat toevallig dat we zo'n ontzettende namenmatch hebben. En over die volgersknop, ik ben nog redelijk nieuw in het bloggen, geen idee hoe ik zo'n volgersknop op mijn blog krijg of hoe ik anderen op mijn 'volgerslijst' krijg. Ik weet ook nog niet hoe ik nu kan reageren op jouw berichtje op mijn blog... Er is nog een hele wereld uit te vinden, leuk!

    Mooie post weer, ik word altijd zo hebberig van die vrolijke kleuren! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. nou wat dom van mij! ik haalde je in de war met een ander... sorry, ik had je helemaal niet gemaild! sorry, misverstandje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk zeg, een swap! Ik ben op je blog terechtgekomen, en voordat ik wist las ik een aantal van je blogpost. Ik ga je dus volgen.

    Liefs Bianca.
    p.s. misschien vind je het ook eens leuk om een kijkje te nemen op mijn blog: http://atmicasa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!