Onderwerpen

woensdag 23 januari 2013

Give-away t/m 28 januari



Dit is mijn eerste give-away; een vlaggenlijntje gemaakt van oude spaanse stripboeken. Hopelijk vinden jullie 'm leuk! Laat hieronder een berichtje achter als je het vlaggenlijntje wilt winnen.

Al tijden heb ik iets met vintage stripboeken, ik vind de kleuren prachtig en het papier is zo mooi mat. Ik kies dan voor de vrolijke, grappige strips zoals Felix the Cat, Popeye en Woody Woodpecker. Ik heb met de jaren al heel wat oudjes verzameld bij de kringloopwinkel en op rommelmarkten. Laatst vond ik enkele spaanstalige stripboekjes en daarvan maakte ik deze vlaggenlijn.

21 opmerkingen:

  1. Ga je vast iemand héél blij mee maken. Ik sla even over, ga het niet direct gebruiken maar wil wel even zeggen dat ik het een superleuk slingertje vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laat maar komen zo'n zuiderse vlaggenlijn, ik waag heel graag mijn kans! Hij is echt origineel, weer ns wat anders dan de tientallen stoffen vlaggenlijnen die ik de laatste tijd maakte :-) Ik zet ook even wat reclame op mijn blog voor je, maar ik duim wél voor mezelf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk! zie het steeds vaker ´boeken kunst`en ik vind het prachtig maar zelf durf ik nooit de schaar in een boek te zetten. Een lap stof knip ik zo door midden maar een boek? dus ik doe mee met de give-a-way!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben dol op slingers. Dus ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een slinger kan er hier altijd in, feest of niet dat maakt niet uit ;) Ik vind 'm super, dus waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Leuk voor de verjaardag van zoonlief (bijna 2). Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof vlaggenlijntje, ik doe mee en zet het linkje op mijn blog, lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe lijn :D Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke slinger, ik denk dat mijn jongste hem wel op zijn kamer wil!
    Nog bedankt voor je compliment over mijn blog!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke slinger! ik doe graag mee.

    Enne complimenten voor je blog, ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's hier op je blog! En voor zo een originele vlaggenlijn doe ik graag mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die leuke vlaggenlijn zou wel passen boven mijn boekenkast, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Ik heb toevallig dit weekend stapels oude (strip)boeken gekocht om ook mee te gaan knutselen samen met mijn kleine pollewopje.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I generally don't love flag garlands and I ADORE this one! what a great idea-- your blog is lovely too!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent zo creatief! Weer zo'n leuke slinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke blog heb je...
    Ik ga je volgen!!!

    Groetjes Debbie
    http://dinkshopblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!