Onderwerpen

donderdag 3 januari 2013

Januari'13 - Quote

Bron: Pinterest

Elke eerste dag van de maand wil ik een mooie quote plaatsen, zodat we die maand goed kunnen beginnen! Ik heb veel leuke quotes verzameld op mijn Pinterest pagina: pinterest.com/mariekie/words, dus mocht je nog op zoek zijn naar wat inspirerende woorden, dan weet je waar je moet zijn.

De quote voor januari is een beetje te laat, omdat persoonlijke nieuwjaarswensen natuurlijk voor gaan! Maar daar is 'ie dan... tadadada! Helemaal mee eens. Anki schreef het ook al op haar blog; 'aardig zijn voor elkaar kan zo veel betekenen'. En daar voeg ik graag nog aan toe dat aardig zijn voor jezelf ook niet vergeten mag worden! Spread the word.

10 opmerkingen:

  1. Ook ik post elke eerste dag van de maand een quote die mij even moet doen nadenken. Fijn dat ik nu weet dat ik hier ook elke keer moet komen kijken! Deze is alvast een hele ware :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, ik kom grrag meelezen met jouw qoutes! Deze is er inderdasd een om te gaan onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee en mooie quote!
    En wat leuk dat je voor de Nikon D3200 bent gegaan, alvast heel veel 'mooie momenten' met je camera :-)
    (weet niet of het me lukt tot maart te wachten, wat in de kop zit..... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mee eens, leuk he die quotes, ik verzamel ze ook via Pinterest. Ik zag dat jij al een besluit hebt genomen wat camera betreft. Leuk hoor. Ben benieuwd naar de foto's! Ikzelf heb nog geen budget ervoor, dus het blijft nog voorlopig bij rondkijken (bij anderen).
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie quote, ik ga er ook eens op zoek naar!lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, ik ben ook van de mooie quotes. Om te borduren dan! Super! Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Be kind to yourself...yessssss... dus geen voornemens hier. Dat is nog een kind voor mezelf zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!