Onderwerpen

woensdag 16 januari 2013

Kringloopvondsten



Vorige week bracht ik weer een bezoekje aan de kringloopwinkel.
Ik vond leuke dingen, zoals de bolletjes garen in 'mijn' kleuren! Het oma'tje is er jaloers op... nog helemaal nieuw. Helaas ben ik nog niet zo'n beste haakster, dus ben ik maar gaan punniken met m'n glitter-garen. Op Pinterest zag ik wat ideeën voor het maken van leuke hangers met een punnik-sliert en ijzerdraad. Als dit project af is, zal ik het hier zeker laten zien.
Ook vond ik een schattig blauw porseleinen konijn voor op de badkamer, ze heeft een wattengat ;-) Met watjes erin is het een pluizig staartje.
De witte kandelaar is is ook één van mijn nieuwste kringloopaanwinsten, net zoals het mooi gekleurde blik. Goed geslaagd, toch?


30 opmerkingen:

  1. Wat heb jij een schattige oma! :) heel mooie kleuren zijn het inderdaad! En nu weet ik eindelijk waar zo een konijn voor dient! Ik was al eens zo een konijn tegengekomen, maar me altijd afgevraagd waar dat gat nu voor diende haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, een konijn met een wattengat, écht de max! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spullen! Daar kun je zo blij van worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de kringloopkriebels hebben nu toegeslagen door het zien van je kringloopgelukjes !! Echt werkelijk alles wat je hebt gekocht zou ik ook hebben gekocht ..

    BOFKONT BEN JE !!

    hihi nu weet ik zeker dat ik vanmiddag ga snuffelen :-)
    fijne dag
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kandelaar vind ik persoonlijk het mooist! Leuk hoor, en punnikse!
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker goed geslaagd, helaas hebben ze bij ons zelden leuke wol en een konijn met een wattenstaart heb ik er ook nog nooit gezien ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een leuke vondsten, lekkere kleurtjes ook! En dat konijntje zooooooo cute !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hihi dat konijntje! Dat bedenk je toch niet! Succes met je punnik-gefrunnik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je weer goed geslaagd..!! Dat wattengatje is echt heel lief!! ;)
    kBen benieuwd wat je gaat punniken!
    Dankje voor je berichtje op mijn blog, kmoet eerlijk opbiechten dat ik het
    ook niet erg vind als het weer lente word hoor, vooral nu, maar ja, als de
    kleintjes genieten..
    Fijne dag en lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel toepasselijk dat konijn, met 'een dotje wat' in zijn wattengat ;-)
    Klinkt een beetje gek maar dat nog niemand die link gelegd heeft!

    Prachtig garen en het blik vind ik echt super!!!

    Mooie foto's ook! Plezier van de camera?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, tja... Nou eigenlijk zag ik in de kringloop al eerder porseleinen konijnen met een gat van achter... En dacht ik, leuk konijn maar jammer van dat gat. En toen zag ik eens een konijn bij de kringloop dat ook zo'n gat had, met de vieze watten er nog in. Toen dacht ik, hè bah, maar legde nog steeds geen link. Pas toen ik dit konijn zag viel het kwartje. Ik had haar de vorige keer laten staan, maar het konijn stond er laatst nog en nu mocht ze mee. Tot zover het verhaal over konijnen met een dotje wat in het gat ;-) De camera; ja, is super! Ik heb nog veel te leren hoor, wat betreft de technische mogelijkheden... Maar dat komt wel goed!

      Verwijderen
  11. Wat heb jij een leuke blog!!! Ik ga je volgen :-) nummer 50 :-)
    Kringloopvondsten zijlicht in van te genieten, hè?! Herkenbaar!!!

    Liefs Lisanne
    lisannevandeklift.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dus.... zijlicht.... te snel geklikt, dat moet `zijn echt om van te genieten` zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat konijntje is supeschattig, zou ik ook meten meenemen!lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeellll goed geslaagd zeg!! Dat konijntje, zo cute :-)! En die kandelaar zo mooi en benieuwd naar je punnikresultaat... weet wat je bedoelt en wil er ook zo graag aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vondsten! Wat een lief omaatje en een schattig konijntje! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oneerlijk om zo'n blog te lezen... Ik heb zojuist besloten wat minder centje suit te geven in de 6(!) kringloopwinkels hier in de omgeving...
    Vrolijke blog heb je, ik kom vaker terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke vondsten, vooral dat konijntje is geweldig! Ook fan van het blik!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige bolletjes wol, weer helemaal hip deze kleuren, punnik ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zeker een goeie vangst! Dat wattenkonijn... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk zulke schatten. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Wat een 'vangst'! Vrolijke fijne kleuren, het wordt vast een prachtig punnik project. Ben benieuwd!

    Groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw, heel mooi! dat konijn! geweldig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, het konijn is geweldig! Goede vangst!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!