Onderwerpen

dinsdag 29 januari 2013

Vrolijke envelopjes en uitslag Give-away


Wat was het een druilerige dag vandaag... Maar lekker om binnen wat envelopjes te vouwen! Ik maakte deze vrolijke exemplaren van oude stripboeken en behangstaaltjes en plakte ze vast met post-it tape van de HEMA.

De vlaggenlijn uit de give-away wordt in een bijpassend stripboek-envelopje verstuurd en is voor Mim van Studio Sterrenstorm. Wil je jouw adresgegevens even doormailen op info@eendotjewat.nl? Dan komt het vlaggenlijntje zo snel mogelijk naar je toe.

Binnenkort meer Give-aways hier; ik ben druk bezig leuke dingen te bedenken en te maken natuurlijk ;-)

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuke enveloppen, zeg! Toch nog iets positiefs aan zo'n druilerige dag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je give aways! Leuk om te doen he?
    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Mim!

    En wat een leuke envelopjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dikke proficiat aan de gelukkige! heel leuke envelopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. winnaar gefeliciteerd !! :-)
    de envelopjes zijn super leuk !!

    liefs,

    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke give away (jammer dat ik te laat ben ;)) en gezellige blog heb je. Ik zag de naam 'een dotje wat' al een paar keer voorbij komen op de blogjes die ik trouw volg en zag gisteren via de pinterest van Trui (miss creatuurtje) ook jouw pinterest boards en dacht laat ik ook eens bij je blog binnenpiepen. Ik blijf nog even als 'volgertje' hangen!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    P.s. mocht je het leuk vinden, je bent ook welkom op visite bij studiozakka.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn zeker vrolijke envelopjes! En ook ik heb helaas je giveway gemist! :( x Fem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja lekkere vlopjes ! Ik moet mezelf af en toe inhouden niet dóór te blijven gaan met vouwen, ik heb echt een bak vol met envelopjes haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hé Mim... mazzelaar =p
    En weer een vrolijk bericht om te lezen, heerlijk.
    Bedankt voor je reactie. Je kunt rechts in mijn zijkolom je emailadres invullen om bericht te krijgen van nieuwe berichten... als het goed is (ik ben een digibeet).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. tWas echt een knutsel dag he, gister... Maar dat is jou gelukt zo te zien!
    Fijne avond, en je pakketje is onderweg hoor!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat super! :D Dank je wel!!!
    Wordt hier thuis nog wel even uitvechten waar de mooie slinger komt.... er zijn hier meerdere strip-liefhebbers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh leuke envelopjes :)

    ...en nu weet ik weer waar ik je van ken! Volgens mij zijn wij in hetzelfde jaar afgestudeerd aan het GLE (De Eindhovense school). 2003? ^_^ Zaten wij niet in hetzelfde 'groepje'?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke envelopjes heb je gemaakt. Gefelicteerd Mim. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee, we waren inderdaad niet zo aardig toen :| ... Ik zat gisteren wat rond te kijken op je blog. Dacht nog, wat een mooi huis en prachtige kindjes heeft zij :) Ik herkende je opeens in je blogpost van: "Gewonnen, make-over! (deel 2)". Ik werk bij Wegener als opmaker van de regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten... (en daarnaast ben ik ook graag met fotografie bezig).
    En wat doe jij precies? X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk die envelopjes! En proficiat aan de winnaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. das sind niedliche Umschläge-eine schöne Idee von Dir!

    Lg Ines

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oooh ze zijn leuk! Ik ben gek op snailmail (echte post) en maak ook altijd zelf enveloppen. Veel leuker om een brief te krijgen in een vrolijke enveloppe dan zo'n saai witte toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hai hai! had nog niet de kans gezien om je (nu ook hier!) te bedanken voor de slingers. wat een verrassing dat je er nog ééntje had gemaakt voor mijn zoon. superlief van je. hij sprong helemaal happy op en neer, volkomen in z'n nopjes met zijn eigen strip-slinger (die trouwens een ere plaatsje heeft gekregen naast zijn bed).
    Heel erg bedankt! Fijn weekend en warme groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!