Onderwerpen

vrijdag 1 februari 2013

Februari'13 - Quote

Bron: Pinterest

Elke eerste dag van de maand wil ik een mooie quote plaatsen, zodat we die maand goed kunnen beginnen! Ik heb veel leuke quotes verzameld op mijn Pinterest pagina: pinterest.com/mariekie/words, dus mocht je nog op zoek zijn naar wat inspirerende woorden, dan weet je waar je moet zijn.

De laatste tijd hoor en lees ik veel verdrietige verhalen. De maand januari is grijs en kil geweest, dat werkt niet erg bevorderend voor de gemoedstoestand. Ik ben nu ook wel klaar met de winter, maar deze maand moeten we nog even door voordat het weer lente wordt... Dus moeten we nóg meer dingen gaan doen waar we gelukkig van worden :-) Ik maak het binnen extra gezellig en kruip lekker onder een dekentje op de bank. Fijn weekend!

29 opmerkingen:

  1. Helemaal juist, zeker in deze laatste echte wintermaand ... Ik probeer deze zeker waar te maken in februari!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind februari altijd zo'n saaie maand...
    Tijd voor veel gezelligheid en kleur! Jij ook een heel fijn weekend gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tekst, ik ga mijn best doen deze maand!
    Enne jouw maand is goed begonnen met je win aktie bij Effie maakt, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quote!
    Maar ik wil graag foto's maken met mijn nieuwe cameraatje :-) Waar blijft de zon?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gelijk heb je, een lach is aanstekelijk maar een traan jammergenoeg ook.
    ik heb hartelijk gelachen om de blog van marloes en ambela http://ambelatoestanden.blogspot.nl/

    lekker op de bank met een goed boek of een mooie film...
    glaasje wijn erbij
    genieten maar
    fijn weekeinde
    Liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik probeer die quote dagelijks in de praktijk om te zetten.......:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie quote! En ik kan uit ervaring spreken dat als je dit doet, je leven in de goede 'flow' komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja, nog eventjes die maand februari door en dan stilaan uitkijken naar de lente!!ook een heel en gezellig weekendje toegewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal mee eens! Mooi begin van het weekend.
    Alvast een fijn weekend en genietse.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Normaal ploeter ik ook door de januari en februari maand heen, nu word deze
    maand de aller bijzonderste ooit! Mooie quote! Fijn weekend!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Dotje ;-)
    Ik ben ook helemaal gek van quote's!
    Af en toe zet ik er ook wel is een op mijn blog! Leuk initiatief…ik kijk er al naar uit!
    groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb me direct fan gemaakt van je quotes, ik heb daar ook altijd heel veel boodschap aan. Geniet van je extra gezelligheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee van jou ik ben gelijk je volger op Pinterest geworden, ik ben dol op goede uitspraken en van het weekend ga ik ook heerlijk aan de knutsel, fijn weekend,groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oja... doen... doe ik! (maar wie doet dan die afwas, zorgt dat er schone kleren in de kasten liggen, boodschappen gehaald door de stromende regen, spinnenwebben worden weggeveegd? enz enz...)
    Heb je er volgende maand eentje voor me om daar nog wat minder aan te denken? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi! Ben zelf ook een spreukenliefhebster en verzamelaar :) En wat het weer betreft: op naar maart en op naar de lente, ben ik helemaal voor!

    Fijn weekend en groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig quote he, ik heb hem al een tijdje op mijn facebookpagina in de header.
    Gelukkig scheen vandaag de zon regelmatig, en ik heb de eerste krokus gezien! We gaan de goede kant op!!! Fijne zondag!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oprecht mooie en juiste quote! Ga er helemaal mee eens. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaaaaaa op naar de lente!!! (hmm vandaag weer zo'n grijze dag :( )
    Goede nieuwe week!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mijn best... maar ik heb zoveel wat ik wil doen, dat het te veel wordt... daar ook een goed tip voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal mee eens! Mooie qoute!!

    Liefs Lisanne,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Via via kwam ik hier terecht. Wat een gezellig blog heb je. Ik ga je volgen hoor!

    groetjes van een nieuwe blogger,

    Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook helemaal mijn motto! Dus na 15 jaar in vaste dienst gewerkt te hebben en me daar helemaal niet meer blij te voelen, nam ik vorig jaar ontslag! Beste beslissing die ik kon nemen!!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke en inspirerende blog heb je! Ik heb je meteen op mijn leeslijst gezet zodat ik je fijne quotes aan het begin van de maand niet kan missen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Zal ik je iets anders vertellen: ik heb nu ook een D3200 camera! Erg he? De ander ingeruild (nu het nog kon), en toch maar gewoon gedaan. Ik ben er superblij mee, wat een geweldige camera! Kunnen we voortaan tips uitwisselen......

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een levensmotto voor de rest van je leven! Ik neem em mee!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!