Onderwerpen

dinsdag 12 februari 2013

Uitslag give-away en Valentijns-DIY-inspiratie

Random.org heeft besloten; de hartjesslinger gaat naar Eva Maria!
Wil je mij jouw adres even mailen via info@eendotjewat.nl? Hopelijk gaat het lukken 'm nog op tijd voor Valentijnsdag over de grens te krijgen... Ik ga in elk geval mijn best doen.

Op mijn Pinterest DIY-bord (pinterest.com/mariekie/diy) zijn veel ideeën te vinden om zelf iets leuks te maken voor Valentijnsdag. Hieronder alvast wat fijne plaatjes; het hartjes-gehalte is hoog, maar dat mag dan ook op die ene dag van het jaar, toch?

Bron: Pinterest
Bron: Pinterest

Veel liefde gewenst!


16 opmerkingen:

  1. Leuke plaatjes heb je uitgezocht!! Niks mooiers dan de liefde toch?! Daarmee kan je alles aan! Fijne avond verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eva Maria van harte gefeliciteerd ! :-)
    en leuke plaatjes heb je uitgezocht !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor Eva Maria!
    En wat een heerlijke Pinterest plaatjes, genieten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heeeel leuk kaartje en slingertje heb je mij gestuurd! Plus een leuk envelopje met stickers, super lief en om vrolijk van te worden! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd voor Eva Maria en die ideetjes: HARTstikke leuk :-)
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Eva Maria!
    Maar wat heb je mooie plaatjes bij elkaar gevonden, ik ga morgen nog even hard aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat eva maria!!! En jij bedankt voor de mooie give away, Marieke. Pinterest rocks :-)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De liefde spat van het scherm....proficiat Eva Maria!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Eva Maria!
    Heerlijke zoete plaatjes. Ik ga je gelijk even toevoegen op pinterest.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben je gaan volgen op pinterest en al een paar ideëen repind, maar verder kom ik op dit moment niet. De tijd ontbreekt me gewoon ;). Thanks for spreading the love en gefeliciteerd aan de winnares!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Joepieieieieieie!!
    Toch heerlijk, binnenkort zo'n "met liefde gemaakt-slinger" in huis, ik kijk ernaar uit :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerlijk gezegd ben ik een beetje tegen het valentijngebeuren. Ineens moeten we onze liefde kenbaar maken... wat mij betreft mag dat wel vaker dan één keer per jaar. 't Is nu zo'n commerciële happening... En hartjes... leuk en lief, maar 'iedereen' heeft hartjes hangen in huis...
    Totdat ik jouw plaatjes zie. Zo vrolijk, zo hartverwarmend. Oei. 't Is toch wel heel leuk... =P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die op die stokjes vind ik leuk! Vrolijk gezicht zo allemaal bij elkaar....

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!