Onderwerpen

woensdag 13 maart 2013

Een bloemetje voor alle gulle geefsters!



Er lopen op dit moment echt (héél veel) leuke give-aways op blogs die ik volg! 
Dus deze linkjes wil ik graag even met jullie delen:
• Give away bij Een en al vrolijkheid
• Give away bij Puur Arnika
• Give away bij Eva Maria
• Give away bij Karoeza
• Give away bij Ietsiepietsiekitschie
• Give away bij Vlakbij de Molen
• Give away bij Elke dag Zaterdag
• Give away bij Toertjes en Pateekes
• Give away bij Ambela
• Give away bij De Haakzolder
• Give away bij 365 dagen creatief

En dan wil ik ook nog even van de gelegenheid gebruik maken om Ellen en Pascale
te bedanken voor de prachtige pakketjes die ik van hen kreeg.
Ik ben er super blij mee! 

Ik won de Flow-poster bij Ellen, maar kreeg er nog veel meer moois bij...  


En ik won deze prachtige handgemaakte ketting bij Pascale...



Dankjewel lieve dames!

18 opmerkingen:

  1. zo mooi hey die ketting !! leuk dat je gewonnen hebt :-) liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D mooi mooi mooi! Heerlijk verwend zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die links! Ik heb er ook een, welkom aan wie het leuk vindt :)

    En mooie kado's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop give aways lopen er zeg! Leuk! Wat aardig dat je de ketting nog even zo mooi op de foto laat zien. Leuk pakketje ook van Ellen zeg. Fijne dag, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geluk! Zoveel moois....da's genieten!
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die ketting, wow!
    Die kleine gestempelde stickertjes zijn ook erg leuk bedacht.

    fijne dag enne bedankt voor die bloemen (hoe toepasselijk ook met een nieuwe paus ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai sjansaar ;-) Nu nog hopen op de rest!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee wat leuk! Gefeliciteerd met je mooie spullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke ketting die je won! En die stickertjes ... :-)
    En nu nog duimen om de mijne hè! Dankjewel voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!
    Super mooi die ketting.
    En ik ga ook even de linkjes af ;) hahah

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dingen heb je gekregen! Heerlijk die verwennerij, mag je de geefsters best een digitaal bloemetje voor geven :) Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Give away's zijn geweldig haha!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh, even koekeloeren! ik wil ook wel iets winnen:-)
    leuk pakketje heb je gewonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je mooie dingen gewonnen!
    En wat veel Give Away's, wat een gezelligheid in Blogland;)

    Lieve groet,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat heb je een mooie dingen gewonnen! Zalig is dat hè?
    Leuk dat je reclame maakt voor mijn give away :D.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat je dat deelt... Ik win nooit iets maar ik ga er nu eens even voor zitten. Wie weet komt daar dan snel verandering in.

    Ik ga zelf ook eens nadenken over een give away... Van delen word ik minstens net zo blij!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!