Onderwerpen

zaterdag 16 maart 2013

Kringloopgeluk!


O o o, wat had ik toch weer een geluk gisteren bij de kringloopwinkel. Ik vond onder andere ons nieuwe huisdier; een rode Shetlandpony... Kijk 'm lachen, hij lijkt erg trots op zijn vlinderdasje! Ik zag dit schatje bij binnenkomst al staan en heb hem de hele winkel doorgesleept, bang dat iemand anders ermee vandoor zou gaan, haha.

Verder vond ik deze (en nog veel meer) leuke boeken, oude mini-loco boekjes, een leuk waterrad voor in bad, een vaasje én van die geweldige hertjes-babykleerhangers. En dat alles voor 10 euro, ik ben helemaal gelukkig! Nou moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik altijd een praatje maak met de eigenaar en ik het gevoel heb dat hij mij wel aardig vindt, ik word altijd flink gematst ;-)

Een fijne zondag allemaal!

30 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vondsten! Dat paardje is echt tof en dat strikje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, wat een super Find die Shetlandpony en ál die andere spulletjes die je opnoemt. Lekker hè dat zo'n kringloop bezoekje zó goed kan slagen. Geniet van je leuke spulletjes enne..ik lig alvast onder de brievenbus. ;) Zo lief van jou! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahaha dat zijn nog eens fijne prijsje dankzij je vrouwelijke charmes die je in de strijd gooit ;-). Wat een geweldige dingen heb jij gescoord zeg. Dat paard is voor jullie interieur gemaakt aan het mooie plaatje te zien. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ik zie dat al helemaal voor me hoe je dan de hele tijd met dat beest onder je armen rond loopt! Goed geslaagd.
    Ik was vandaag ook bij de kringloop en zit juist te balen omdat ze sinds een tijdje alles geprijst hebben en nu dus veel duurder zijn geworden. En echt behoorlijk duurder zelfs. Dus ik zou ook wel aardig gevonden willen worden bij de kringloop.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave vondsten! Haha, zo loop ik ook vaak door de kringloop, met mijn armen vol. Een heerlijke bezigheid. Geniet van je kringloopgeluk :-)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je paard is te gek. En je tip om wat vriendelijker te zijn tegen de kringloop meneer is erg waardevol. Ik zie ´m altijd denken als ik binnen kom "nee, hè niet zij weer".

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha ja ja....waar vrouwelijk charmes wel niet goed voor zijn!! Je hebt erg leuke dingetjes gekocht!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, je bent zeker geslaagd! Vooral dat paard is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat paardje is ene geweldige vondst, wat goed dat je er als eerste bij was. Veel plezier ermee,x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit is het hè, waar wij voor vallen. Je paard haha maar ook die boekjes. Die vallen mij in de rekken/bakken altijd op door de kleurtjes. Super !!! En blijf jij maar lekker vriendjes met de eigenaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahaha ik zie het voor me Marieke, heel herkenbaar je ziet je 'schat'en laat em niet meer los ... stel je voor zeg !! :-)
    het is dan ook een geweldig leuk en lief paardje !!
    Staat onwijs leuk bij de rest van de inrichting MOOI
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke vondsten!!! Dat maakt een mens blij :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou ook zeker voor dat paardje gevallen zijn! Soms zit het (erg) mee en soms wat minder. Je had een 'Lucky Day' zeg maar! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh geweldig zijn je vondsten. Ik zou ook zomaar voor die pony gevallen zijn als oma to be...over een maandje wordt onze eerste kleinzoon geboren...dochter van manlief is zwanger ;). Maar probeer me nog in te houden hihihi.
    Maar hij staat geweldig bij jullie! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een vangst! wow!
    ik zag het helemaal voor je, de rode pony, over meeslepend:)!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owwwww, geweldig!
    Hier kennen ze me ook, ze vragen bij binnenkomst al of ze het busje moeten voorrijden om spullen te bezorgen ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke vondsten en dat paardje geweldig toch! Veel plezier ermee! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooo wat is ie LEUK, echt super dat rooie paardje en de rest ook hoor ik snap dat je hier helemaal blij van wordt, fijne zondag, liefs Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een fijne kringloop schatten heb je gevonden! :) Veel plezier ervan en nog een fijne zondag! Liefs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke spulletjes!!
    Die Shetlandpony is leukkkkk ♥!!
    Soms best handig om je vrouwelijke charmes in de strijd te gooien hahah....

    Geniet ervan!!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje is die pony! Die had ik ook meegesleept :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat paardje had ik ook zeker weten meegenomen, wat een mooierd! Die boekjes zijn ook erg leuk, heerlijk zulke mooie aankopen voor zo´n lief prijsje!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is heel veel geluk bij elkaar! Ook ik word er vrolijk van..
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Whaaaa die pony is geweldig! Hahaha, echt te grappig. En ik snap die man wel, zo'n mooie vrouw, die zou ik ook matsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. haha, ik zie je in gedachten al met zo'n grote rode pony door de winkel rondstruinen :) Die heb je maar mooi weer!! Je bent weer mooi geslaagd, lang leve de Kringloop!

    Een hele fijne week.

    Lieve groet,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een goede vondsten zeg! En ja, aardig doen is een goede tactiek he?! :) Maar ja, bij 'mijn' kringlopen zijn de artikelen geprijsd dus echt veel haalt het niet uit (behalve dan dat ze aardig terug doen, wat ook veel waard is :))

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!