Onderwerpen

maandag 4 maart 2013

Lentekriebels


Wat een weertje vandaag, heerlijk! Wat hebben we de zon gemist de afgelopen maanden... Om de aankomende lente welkom te heten, maakte ik een gezellige vlaggenlijn. De prachtige papiertjes vond ik bij Action. Ook haalde ik daar masking tape waar andere blogsters ook al over schreven, zie & een toefje kleur en Ellebel. Fijne tape voor zachte prijsjes :-)

De kast vond ik gratis (!) via Marktplaats. Hij was zwart geverfd en onder de zwarte lak zat nog een laag blauwe lak. In plaats van knopjes waren er spijkers ingeslagen en in de kast lag paardenhaar. De kast kwam uit een stal en rook daar ook naar. Het was geen schoonheid meer, maar met liefde en geduld heb ik 'm weten om te toveren tot het pronkstuk van ons huis. Kijk, dat zijn de projecten waar ik blij van word!

31 opmerkingen:

  1. Lang leve de Action he?! :-) En je kast... Wouw, wat een mooi resultaat!!! Mag je echt trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan en gezellig al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kastje is het geworden! Heerlijk als je zoiets moois tevoorschijn ziet komen tijdens het opknappen he? De vlaggenlijn is ook erg leuk geworden. Die tape, ik las er inderdaad gisteren ook al over. Heb manlief nu geïnstrueerd om morgen naar de action te gaan en ze te kopen. Benieuwd of het er nog is en of hij wel met het goede thuiskomt :-). Fijne avond Marieke, lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kastje,mooie frisse kleurtjes zo bij elkaar.
    Daar word je zeker blij van!!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi grappig achtergrond verhaal bij het kastje. pssst bij de wibra hebben ze nu ook leuk (en cheapo) masking tapejes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die kast is geweldig, zo mooi! De tape van de Action heb ik eindelijk ook weten te bemachtigen en ik heb me niet ingehouden kan ik je zeggen haha!
    Je vlaggenlijn is heerlijk, vier de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En ruikt het nu nog een beetje naar een paardenstal? Vind dat namelijk héééééél lekker ruiken :-) Fijn verhaal en mooi werk geleverd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettende mooie frisse plaatjes, super hoor! :) Zo zie je maar wat je met een beetje TLC kan bereiken hè! ;D Ik was onlangs bij Action maar wist toen nog niet van de tape. Binnenkort maar weer eens snel langs. Oh en bedankt voor je lieve berichtje bij mijn blogpost van vandaag! Ik kan niet wachten tot morgen! :D Fijne avond nog verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi die kast en voor niets! Geweldig!!
    Staat mooi die kleurtjes en ik las het al van de Action.. ik moet er ook maar weer eens naar toe.. gr Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige kast heb je er van gemaakt...je moet het zien heh! En een gezellige vlaggenlijn om de lente te vieren, wauw!
    xe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtige kast, echt super. Net als de vlaggenlijn trouwens (jouw hartjes hangen hier nog steeds op) en ik ben ook helemaal weg van de ikea-vaas! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geeft een goed gevoel hey... zo'n kast :-)
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi opgeknapt dat kastje en wat een toffe vrolijke kleurtjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kastje en wat moeten we toch zonder action...

    Groetjes Sot & Tof

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw mooie kast en heerlijk fleurige foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan alleen maar denken; wie zet zo'n juweel nou in een stal? Gelukkig heb je hem gered =P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een pracht-exemplaar is het geworden. Wie zet zo'n mooi kastje nou in de stal....boft het kastje dat het nu mooi mag staan wezen in je woonkamer.
    Mooie frisse kleur ook.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De wibra heeft inderdaad precies de zelfde tape voor dezelfde prijs.
    Je kastje is prachtig! Zal vast veel werk geweest zijn.
    T was heerlijk he vandaag, ik heb er ook echt van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben gek op die dressoirkasten. Kan ze altijd met moeite laten staan in de kringloop, alhoewel gaat dat tegenwoordig wel makkelijker, want de kringloop is niet meer zo goedkoop!
    Ik heb er ook een staan in de keuken, maar die moet nog steeds geschilderd worden, kon maar niet beslissen over de kleur, maar ik denk dat ie ROOD gaat worden. Ik kan wel wat kleur in de keuken gebruiken...:) Nu nog tijd ervoor maken....

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kast is prachtig geworden! Wat een geluk dat je 'm gratis kon afhalen.
    Zo eentje heb ik ook ooit opgeknapt en weer verkocht :-)

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk leuk leuk!! ik heb ook van die vlaggetjes gemaakt voor in mijn kast!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw! Daar ben je waarschijnlijk even mee bezig geweest. Ze staat daar geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het kastje heeft dan toch heel duidelijk een ware metamorfose ondergaan. Het is supermooi geworden, daar mag je best heel trots op zijn!!lieve groetjes,x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw zeg, wat een doorzetter ben jij met die kast! En moooi istie geworden! Fijne plaatjes! Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtig vlaggenlijntje! Ziet er erg vrolijk uit, goed passend bij het weer van nu :)
    En dat kastje: wauw! Knap dat je in zo'n lelijk ding de schoonheid zag en hem nu laat stralen. Staat goed bij elkaar.
    (pfff, wat een werk moet dat zijn geweest... :D werd je er 'zen' van of heb je dat nu nodig?)

    Geniet ervan! Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn complimenten over je kastje... wat is hij MOOI!!geworden!! Ja soms moet je er even door heen kijken, maar zoals je heb nu hebt opgeknapt, kan hij weer pronken in je huis!
    En die lente... oh hij mag niet snel genoeg komen. En dan.. hoorde ik vanavond, gaat het volgende week weer vriezen?? Hopelijk echt het laatste staartje van de winter!
    Bij jou is het al lente in ieder geval :)

    Groetjes,

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor ik je tekst las, was ik de kast al aan het bewonderen! Mooi en knap zo zelf opgeknapt! Weer prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een heerlijke lente foto's, goede masking tape tip en tof kastje! :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super die kast en mooi dat vlaggenlijntje, echt een lente plaatje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook weer zo'n fijne plaatjes... Die vaas van de IKEA, ik twijfel er al 3 jaar over en waarom? Het is een mooie subtiele aanwinst voor in je huis. En die maskingtape...

    Op naar de IKEA én de Action! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!