Onderwerpen

dinsdag 19 maart 2013

Oh Marie! Reizend Kringloopgezelschap

Wellicht heb je er al iets van voorbij zien komen; Het Reizend Kringloopgezelschap van Oh Marie! Het zijn kleine kringloopschatten die bij de launch van Oh Marie! de wereld in gestuurd zijn. Je kunt de avonturen van Het Reizend Kringloopgezelschap volgen via het Oh Marie!-blog, waar regelmatig updates van de verblijfplaatsen worden gepost.



Oh Marie! is
 een vernieuwend tweetalig online magazine, gevuld met fotografie, zelfmaakideeën, styling en vintage vonsten. Het is bedacht door Marlous van Planetfur en hier gratis te lezen. 

De retro houten diertjes zijn hiervoor bij Andrea van It's Simply Max geweest en het Chinese onderzettertje komt van Caroline van Lillelykke. Toevallig kwamen Andrea en Caroline via hun blog ongeveer tegelijk met de vraag naar een nieuwe tijdelijke verblijfplaats voor deze Oh Marie! reizigers. Ik reageerde bij beide dames en tadaaa... Volgens mij een primeur ;-) Twee Oh Marie! items op één adres! 

De retro diertjes hebben bij ons al vele liters rum achterover geslagen...

En het vogeltje is dol op de Soya saus van de Sushi-meneer. 
Maar het is mooi geweest, ze mogen verder met hun reis!


Wie wordt de nieuwe tijdelijke eigenaar van deze kringloopschatten?
Volgende week vliegen ze uit... Laat het me weten als je één van de twee items op jouw manier wilt fotograferen. Als je de foto's hebt geplaatst (op je blog of Instagram) mag je het item weer doorsturen naar een volgende enthousiaste dame of heer. Leuk toch? 

26 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat geweldig leuk gedaan!
    Bij mij logeerde al eerder items van het reizend kringloopgezelschap, dus deze hoeven niet meer naar mij. Ik vind het enorm leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen invulling geeft aan de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow super leuk, ik zag t al eens links en rechts maar ik maak graag een kansje op de diertjes, daar kan ik wel wat mee denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's!! En prachtige kringloopvondsten :D
    (ik doe op dit moment nog niet mee... loop al zover achter met nog-te-willen-doen-dingen.. :D )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee/en grappige foto's!
    Ik sla ook even over maar het idee is super!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je ze mooi op de foto gezet zeg! Ik sla ook even over maar ben benieuwd waar hun reis naar toe gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is echt zo leuk! Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen. De diertjes zouden bij mij ook wel eens op bezoek mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weeral zulke mooie foto's! Zou graag een keer mee willen doen met het pijp rokende en rum drinkende matroosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superidee! Laat maar komen, die reizigers, ik zou het geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een primeur! Leuke foto's.
    Ik heb de pionnen van het reizende kringloopgezelschap thuis. Vandaag een blogpostje met foto's en de zoektocht naar het volgende logeeradres!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's! Ik had er al over gelezen...
    zelf heb ik wat teveel aan mijn hoofd hiervoor op dit moment, maar leuk is het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo´n leuk initiatief! Je hebt ze ook prachtig op de foto gezet. Ik sla ook over, maar vind het wel erg leuk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha! wat een leuk initiatief!
    Het zijn hele leuke foto's geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk gedaan en ik denk inderdaad een primeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha wat superleuk en grappig je foto's! Hoezee voor je primeur! Ooh ik zou ze zo graag laten logeren bij mij. Beloof er mooie foto's van te maken en hen goed te verzorgen (haal nog snel wat rum en/of soyasaus in huis ;)). Ik ben groot fan van OhMarie, zou het een eer vinden om een keer mee te mogen doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou graag het Chinese onderzettertje een logeeradres aanbieden. Erg leuke foto's heb je er van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind de diertjes echt helemaal geweldig! Hier zijn genoeg vriendjes in huis dus vervelen zullen ze zich niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind ze erg leuk. Vooral de eerste.
    Laat maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk initiatief, had er nog niet eerder van gehoord of gelezen. Ze staan prachtig op de foto! Mocht één van je logeetjes nog een nieuw logeeradres zoeken, ze zijn welkom in huize pollewop voor een volgende fotoshoot :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en nu vergeet ik je nog helemaal te bedanken voor je lieve kaartje met slinger voor Isis. Super leuk om zulke fijne post open te mogen maken! Dankjewel!!!

      Verwijderen
  19. Mijn deur staat ook open voor het gezelschap! Ze zijn allemaal welkom.
    Leuke foto's dit keer. Wat goed dat het al zo'n tijd rondgaat hè? Zullen ze de hele wereld nog over gaan denk je?
    Zal mooie beelden opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattige foto's, super gedaan. Ik geniet iedere keer weer, is een enorme inspiratie! Echt een tof idee geweest van Oh marie dit reizend kringloopgezelschap(onlangs het geborduurde vogeltje te logeren gehad).

    Een kleurrijke groet,
    Denise B.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die diertjes zijn heel welkom hier in de beestenboel dat het toch al is....!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ahaha, je hebt ze dronken gevoerd, de diertjes :D super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuk! Ze zijn hartstikke welkom voor een logeerpartijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk!! Hier nog een groot fan van Oh Marie! Bij mij zijn ze allemaal welkom! Lijkt me super leuk om ze mooi op de foto te mogen zetten, dit is jou ook erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zijn ze al uitgevlogen? Heb denk ik even iets gemist.... Wie zijn de gelukkigen?

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!