Onderwerpen

dinsdag 12 maart 2013

Post uit Singapore


Gisteren kreeg ik zomaar post uit Singapore. Een doos vol leuke spulletjes! Samen met Tijn pakte ik alles uit. Hij is altijd zo lekker enthousiast als mama weer eens post krijgt.

Een vriendin heeft een aantal jaren geleden besloten te verhuizen naar Singapore. Ze woont er nu al bijna drie jaar en heeft daar een nieuw leven opgebouwd. Erg knap dat ze alles hier achter durfde te laten om haar droom na te jagen!

In het pakje zaten hele mooie rijstkommetjes, een geweldig (!) panda-notitieboekje, een schattige sleutelhanger, mooie papiertjes, geluksenvelopjes, chinese papier-knipkunst, een hanger met oud chinees geld, een pakketje om een vilten leeuw te maken, Hello Kitty bekers en een prachtige zelfgemaakte origami hanger. En niet te vergeten een héél lief briefje, dankjewel lieve Steph... ik mis jou ook!

Ik kreeg trouwens nog meer leuke post de afgelopen dagen, meer daarover later deze week :-)

25 opmerkingen:

  1. Ik ben niet snel jaloers, maar nu wel! Daar wil ik ook zijn, wonen, leven..
    Heeft ze geen buurvrouw die met me wil snailmailen? Zeg haar maar dat ik haar een uber stoer mens vind!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit gaat ze lezen hoor! Haha, wie weet... ;-)

      Verwijderen
    2. Dag uber stoere vrouw! Wat mooi dat je je dromen naleeft!
      Enne als je eens iemand weet?

      Verwijderen
  2. O wat leuk!! Ik vindt het ook knap dat ze haar droom durft te verwezenlijken! Stoer hoor...
    Wat een leuke kommetjes, en dat panda boekje is super schattig ♥!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha das altijd fijn zulke adresjes! Leuk om dit soort post te krijgen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gáááf!!
    Bijzondere post..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en lieve cadeaus en wat een stoere vriendin!!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ze zo met zorg een pakketje heeft samengesteld. Die rijstkommetjes en dat sleutelhangertje zijn echt zoetig. Knap zo'n buitenlands avontuur! Bij een vlaag van heimwee zit je toch wel erg ver weg. Liefs Pascale
    PS: bedankt nog voor je berichtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me ook niet verkeerd hoor Singapore
    enneuh.. je hebt hele leuke spullen gekregen van haar !
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een avontuur! Gaaf hoor. Wat leuk om zo'n verrassingspakket te krijgen. Mooie cadeautjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!! Leuke post ontvangen vind ik altijd zo feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig om zo'n mooi pakketje te mogen ontvangen!
    Het notitieboekje is mijn favoriet!

    Fijne dag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne post, die rijstkommetjes zijn zo mooi!! Ik had ook een vriendin/collega in Singapore en ging er vorig jaar op bezoek, maar vorige maand verhuisden ze naar het Zwarte Woud ... Spreekt toch iets minder tot de verbeelding ... :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oooohh, prachtige spulletjes! Wat lief van je vriendin. De muntjes hangen bij ons aan de voordeur. Dat moet het geluk naar binnen halen heb ik wel eens gelezen, weet niet of het aan de muntjes ligt maar we zijn gelukkig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een stoere beslissing! En wat een geweldige spulletjes heeft ze je gestuurd. De kommetjes zijn super schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw, wat mooi!!! Post krijgen is heerlijk, maar post uit het buitenland nog heerlijker! Enjoy! Enneuh...nog van harte met je kleine/grote man!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoveel moois uit Singapore. Knap dat ze het heeft aangedurfd om naar daar te gaan.groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh maar wat een über cute notitie boekje, die is echt super leuk! :) Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk pakket om te krijgen! Allemaal mooi...:-D
    Dappere vriendin hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie spulletjes heeft ze gestuurd, erg lief ook. Die kommetjes zijn beeldig.
    Ik vind het altijd knap als mensen daadwerkelijk hun dromen leven. Daar heb ik echt respect voor! Kan me voorstellen dat Tijn het ook geweldig vond om alles uit te pakken.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk, zulke post! Die kommetjes vind ik errug mooi!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat veel moois heeft ze je gestuurd, super! Wij hebben ook vrienden in Singapore wonen en zij kunnen ook heel goed overweg met papier knipkunst. Uit een krant toveren ze kunstwerkjes. Jullie boffen wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoe hebben die kommetjes de reis toch maar overleefd? Dat is straf.

    Azië is toch wel een hele andere wereld. Trekt me ook enorm aan.

    Als je graag nog extra post krijgt: zeker meedoen met de dubbele giveway op:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow wat een fijne kadootjes!! Voelt een beetje als een snoepwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw!
    Wat een geweldige cadeautjes!
    Ik zie je blog nu voor het eerst, haha.. (schaam)
    Ben je natuurlijk gaan volgen, leuk!
    Dat labelding is met stugge labels, ik heb het gekocht bij PSikhouvanjou.nl (mijn favoriete webshop)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!