Onderwerpen

dinsdag 26 maart 2013

Tijn's kamer



De kamer van onze stoere vent. Twee wanden zijn met donker behang beplakt, de rest is lekker licht en fris. De lievelingskleur van Tijn is meestal rood (dat verandert regelmatig...) en hij is erg blij met zijn twee 'brandweerkasten'. Ik ook trouwens; je propt het speelgoed erin, kastje dicht, op slot en weg rommel ;-) De oude legerkist vond ik eens bij de kringloop voor 3,50 euro! Daar kan hij -een gedeelte- van zijn prulletjes in kwijt, Tijn is namelijk een echte verzamelaar. Snoeppapiertjes, stickers, spaaritems van winkels, knuffels en andere troepjes... alles moet bewaard blijven.

Je ziet een klein stukje van zijn bed, het is een sierlijk ledikant, maar doordat ik het antraciet geschilderd heb toch stoer. De boekenplankjes van Ikea zijn erg fijn, Tijn heeft stapels boeken en mama brengt steeds weer 'nieuwe' mee van de kringloop. Zo kan hij zijn lievelingsboeken mooi uitstallen.

33 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kinderkamers.......jij zou dat als job moeten doen....kinderkamers inrichten, SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stoer ! En die legerkist, wauw wat een vondst !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kamer. En vooral leuk al die vondsten van de kringloop. Mijn zoon vraagt ook altijd om boekjes. En als je goed zoekt, vind je soms ook exemplaren die je nu in de winkel voor 8 voudige koopt. Dat vind ik soms nog leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke jongenskamer. Ik zie die kist nu waar je over schreef: fantastisch! Mijn kinderen zijn ook echte straatjutters. In iedere zak zit wel een steen, papiertjes en andere troep. Die plankjes zijn ideaal om spullen op te zetten. Je zoontje boft maar met zo'n creatieve mama! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kamer en de gereedschapskist super! Jullie huis is echt prachtig ingericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk die legerkist. De rode brandweerkast (locker) van ikea heb ik ook nog staan op zolder (was van dochter) en eenzelfde boekje had ik ook met de kaboutermuts en de klok haha de nummerplaten aan de wand vind ik ook super !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stoere en gezellige kamer!!
    Heel leuk!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stoere kamer. Die legerkist is werkelijk schitterend. Wat een koopje!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kamer! Ik vind jongenskamers altijd nogal moeilijk, je vervalt zo snel in clichés ... De mijne is zodoende ook vrij cliché (ook te zien via de HSH-knop op mijn blog) en ik wil binnenkort iets helemaal anders! (als ik mag van de Zoon :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gave, stoere kamer! leuk die nummerborden, t boekplankje en de stoere legerkist!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige kamer zeg! En wat een mooie kleur voor het bedje!
    Tijn z'n boekenplank ziet er gezellig uit.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee daar heb je zijn brandweerkastjes! Leuk hoor! Ziet er super leuk allemaal zo samen, mooi gedaan hoor! :) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw.. wat een superleuke kamer heeft Tijn! Mooi behang, leuke kasten en die kist!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een heel mooie stoere grote jongenskamer. Leuk die kaarten met washi tape op de muur. En ja ook hier een moment van herkenning bij het zien van Tup & Joep :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha zo'n brandweerkast heb ik ook op mijn slaapkamer! Wat een geweldige kamer heeft Tijn! En zo'n kist voor 3,50 is echt super! Ik kom die alleen maar tegen voor het 10-voudige of nog meer...

    De lamp heb ik aan mijn huidige lamp gehangen, je ziet nog een stukje rood.. :) En ja, dat is behang, horizontaal behangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Danku! Ik had em ook oorspronkelijk voor de slaapkamer gekocht omdat die rode lamp zo een raar licht geeft (ja rood :)) Maar dan begin ik weer te twijfelen omdat dat nu eenmaal in mijn aard ligt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze kamer (en die van Nora) kunnen ook zo in de 101-woonideeën hoor! En dan met jouw eigen foto's!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een stoere kamer... ziet er super uit! die kist is echt een geweldige vondst... zo stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh ziet er echt heel mooi uit! En die boeken aan de wand, super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die legerkist is natuurlijk super stoer! Zou het hier ook goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een stoere kamer. Ik heb wel een paar ideetjes gezien voor de kamer van mijn zoon. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi én stoer! Kan me voorstellen dat hij daar zich goed kan vermaken :). Die kist, wauw!
    Grappig he, die vondsten. Hier hebben we ook meerdere potjes met vinderijen en schatten! lieve groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Really awesome blog!

    Tijn's room looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook al zo'n heerlijke kamer! Gaaf die legerkist!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ha! wat een mooie stoere kamer! de behang is heeel mooi en past geweldig bij het rode kastje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi, vrolijk, stoer en praktisch! Als ik nog advie snodig heb, klop ik bij jou aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gave kamer! Mijn broer heeft vroeger 2 van die legerkisten omgetoverd tot cd-kasten. Heb ik altijd cool gevonden. Niet dat iemand tegenwoordig nog cd's heeft, dat is zooo vorige eeuw! LOL! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een echte stoere kamer! Kan me voorstellen dat Tijn daar helemaal blij mee is! En die boekenplank (en dan vooral die boeken :P)... Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!