Onderwerpen

maandag 1 april 2013

April'13 - Quote


Elke eerste dag van de maand plaats ik een mooie quote, zodat we die maand goed kunnen beginnen!
Ik heb veel leuke quotes verzameld op mijn Pinterest pagina: pinterest.com/mariekie/words, dus mocht je nog op zoek zijn naar wat inspirerende woorden, dan weet je waar je moet zijn.

De quote voor april... Ik heb genoeg van het binnen zitten van de afgelopen maanden. Ik heb zin om lekker naar buiten te gaan, op de fiets en gaan! Hebben jullie dat ook? Heerlijk ook om weer wat meer te bewegen, in de buitenlucht gaat dat gewoon veel gemakkelijker. Vandaag hebben we al mogen genieten van het zonnetje tijdens een fijne boswandeling, dat smaakt naar meer!

15 opmerkingen:

  1. Vandaag en gisteren lekker gefietst samen met mijn man. Best goed te doen al mag het ook van mij wel wat warmer worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk deze quote en inderdaad: lekker naar buiten!!! Vandaag ziet het er gelukkig ook weer mooi uit: nu nog even een paar graadjes warmer...!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, heerlijk, fietsen! Een beetje warmer en dan moet dat helemaal lukken! Leuke quote. De was gaat vandaag wel weer buiten aan de lijn.
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat we maar snel mogen fietsen zonder handschoenen aan....! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat smaakt zeker naar meer! (is overigens ook een goeie quote ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wij(dochter en ik) zijn gisteren naar het park geweest met de fiets, heerlijk was dat en vandaag is het zonnetje ook terug van de partij, super toch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, toepasselijke quote. Zodra kleine pollewops fietsje binnen is, gaan we dit zeker doen.

    Fijne dag, groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! wij hebben de fietsen gisteren ook weer uit de schuur gehaald. Lieve groet pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn! fietsen met een aangename temperatuur is nog beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan niet wachten tot het weer wat beter wordt en we lekker met onze kleine meid op de fiets naar de kinderboerderij kunnen. Daar kijk ik echt naar uit.
    Of ergens heen fietsen en lekker picknicken....gezellig.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal mee eens! Leuk lettertype :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fietsen is heerlijk, maar het is op dit moment een beetje belastend om te gaan toeren, helaas. Voor de korte stukkies pak ik mijn ijzeren paard wel, hoor. Leuke spreuk weer. Hopelijk past het weer deze maand bij je qoute!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Perfecte keuze van quote! De eerste kilometertjes zitten in de benen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Quote! En voor mij zeer toepasselijk aangezien ik sinds twee weken weer gedwongen aan het fietsen bent omdat mijn auto kuren heeft. En hoewel ik niet zo graag fiets was het met de vele zonneschijn de afgelopen week prima te doen en fijn om toch die eerste tekenen van de lente te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooooh wat gaat het fijn zijn als het nou ECHT eens lente wordt! Heerlijk naar buiten.... ik kan niet wachten! (begreep dat a.s. zondag een zomerse dag wordt...joepie!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!