Onderwerpen

zondag 12 mei 2013

Kindjes #3



Het was even rustig hier, we waren een weekje naar ons favoriete plekje in Zeeland.
We pikten meteen wat zomerse dagen mee, zó fijn, wat heb ik de zon toch gemist!

De vakantie was heerlijk, de kindjes hebben er ook met volle teugen van genoten. Zand, schelpen, kwallen en de zee... Tijn en Nora hebben zich uren vermaakt op het strand. Mooi om te zien dat meer dan dat niet nodig is. Nou ja, afgezien van een vlieger en wat schepjes dan :-)

Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

9 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes zijn het toch!
    Vooral de eerste foto van Nora...geweldig mooi :-)
    Leuk om te lezen dat jullie genoten hebben.

    Fijne nieuwe week
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's!! zalig toch die zee, meer heeft een mens niet nodig hé!groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom thuis maar weer! Fijn dat jullie zo genoten hebben! De fotootjes zijn weer super. Die samen op de kar is ook super cute. Ik had trouwes nog een reactie op jou achtergelaten op mijn blog want ik was er wel even van geschrokken. Ik hoop dat jouw schoonmama net zo genoten heeft als jullie maar dat zal vast wel met zulk gezellig gezelschap! ;D Mooie nieuwe week! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb ik gelezen! Superlief!! We hebben er allemaal volop van genoten.. :-) xx

      Verwijderen
    2. Mooi zo!! Dit pakt niemand meer van jullie af...koesteren!! :)

      Verwijderen
  4. Ziet er inderdaad uit alsof ze zich heel goed vermaken :) Even weg is dan toch wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed he die kids hebben buiten idd helemaal niets nodig om zich te vermaken! Heerlijke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's. Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!