Onderwerpen

zaterdag 4 mei 2013

Pakketje van LENTstyles



Lisanne had een hele leuke give-away op haar blog in samenwerking met Liset van LENTstyles, je kon een cadeaubon winnen. Ik deed mee en -bofkont die ik ben- ik won!

Ik mocht shoppen bij lentstyles.nl en koos voor de Cotton Balls, die al een tijdje op mijn wishlist stonden. Ook viel ik voor dit grappige vitamine-bommetje van House Doctor. Ik plaatste de bestelling en al heel snel kreeg ik mijn pakket.

Zoals je ziet hangen de lampjes prachtig en de door Tijn geplukte paardenbloemen mochten op de foto in het leuke vaasje. Ik ben blij... Heel erg bedankt Lisanne en Liset!

26 opmerkingen:

  1. ohhh, mooi die cotton balls! en wat een leuk behang! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je hebt gewonnen!
    Staat erg mooi..
    Hier staan ook allemaal vaasjes vol paardenbloemen, haha, Pepijn neemt dagelijks een handjevol mee.. Iets teveel van het goede ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja Marieke natuurlijk ben je blij :-) superleuk !
    en je foto's zijn prachtig !

    Fijn weekeinde,

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn voor je! Ik ben helemaal verliefd op jouw blauwe kast en het behangpapier. Van Pip? Van de week zag ik bij Blokker dozen (voor een appel en een ei) in die stijl en jawel, nu staan ze hier. Fijn om kleine spulletjes en zo op te bergen. Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg!
    Leuk die balletjes en het vaasje!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja helemaal leuk die cottonballs! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi die cottonballs en dat leuke vaasje met de bloemen van Tijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, bofbil !!! Die lampjes zijn echt heel sfeervol!
    Wat zijn die foto's toch weer om van te genieten...
    Groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo gaaf dat je gewonnen hebt en wat heb je er leuke spullen van besteld.
    En de paardenbloemen zijn hier ook in huis te vinden, dochterlief brengt er veel mee naar huis ;-)
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat mooi! wat leuk dat je gewonnen hebt ;-) groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je gewonnen hebt :-)
    Ze blijven inderdaad erg leuk!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goede keuze!! T paardje in de kast vind ik ook echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukzak! Het vaasje is echt zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel gaaf die cotton balls en wat een mooie foto's en leuk pip behang! Mirte heeft de roze vogeltjes op haar kamertje! Wij worden hier ook goed verwend met allerlei kleine bloemetjes :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh wat hangen de cotton balls leuk bij de kast zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke sfeer! Altijd leuk als je iets mag uitkiezen toch :)
    Fijne week en groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent een bofbips zoals we dat hier in huize pollewop noemen ;) Erg mooi!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge wat een mazzel heb je toch weer ;). Wat staat het leuk!!!!

    Lieve groet,
    Miriam
    ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geluk! Weet je wat leuk is? De onderkant van de paardenbloemen 'splitsen'. Dan krult het zo mooi om!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Inderdaad een bofkont, leuk hoor!!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Naar zee?! Wat lekker!!!! Geniet daar maar fijn van!!

    p.s.: Leuk zijn die balletjes hè?! Wij zagen ze in Parijs, van zo'n Frans merk toen ze hier nog niet hot waren: http://www.lacasedecousinpaul.com Ik werd helemaal verliefd op die kokers vol met ballen. Helaas moeilijk mee te nemen in de koffer ivm deuken. Eenmaal thuis hebben we ze toen online besteld. Maare staat super gezellig aan de kast, leuk gedaan! :)

    Geniet ze met je gezinnetje!!! :D Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk! En ze staan prachtig in je huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Staat geweldig bij je!!!!! Super leuk :)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oooh wat een prachtige lampjes! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!