Onderwerpen

zaterdag 1 juni 2013

Kindjes #6

Tijn viel in slaap op de bank... Moest ik natuurlijk even vastleggen ;-)


Daarna heb ik hem snel in een meer comfortabele houding neergelegd! De schone slaper.



En Nora klom op de trap samen met haar twee beren, om gezellig even bij te kletsen!



Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

21 opmerkingen:

  1. Wat een superfoto's!!
    Hoe ze haar haar zo wegveegt....echt heel schattig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heeeeerlijke foto's mooie kids! #rijkdom
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie foto's gemaakt!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kindjes heb je toch !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wát een lieve-prachtige-vertederende-schattige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach die Tijn....inderdaad de schone slaper en wat schattig die 3 knuffels op de trap, vooral de middelste :-).
    Fijne zondag nog, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach... Wat een dotjes van kinders heb je! Zonnige zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat Tijn zo in slaap kan vallen hè, verwonderlijk. Volgens mij kunnen kids in de raarste houdingen in slaap vallen toch?! Leuke fotootjes allemaal. Die van Nora tussen haar beren in is ook super lief. Mooie zondag Marieke. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach... wat zijn ze mooi en zo wijs!
    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo lief. Die houding lijkt mij ook niet comfortabel om in te slapen haha, maar het ziet er heel schattig uit. En dan Nora met haar knuffels, geweldig.
    Fijne zondag!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zoals kinderen op die leeftijd zo in slaap kunnen vallen. Slapende kindjes, blijft mooi om naar te kijken. Ik hoor Nora bijna kletsen op die foto's, leuk hoor!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat je idd in zo'n houding kan slapen! Lieve foto van mevrouw met d'r beren.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dotjes zijn het! Zo lief!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne foto's!!! En op die trap :-) Makes me smile!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohohoh, je kinderen worden later beide hartendiefjes:-). Ze zijn zo lief!
    Ik vind het altijd heel verwonderlijk hoe kinderen op de gekste manieren in slaap vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gij hebt echt ongelooflijk mooi kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!