Onderwerpen

zondag 9 juni 2013

Kindjes #7




Afgelopen maandag, een mini-picknick na school. 
Tijn en Nora gaven de geitjes (en kippen) brood en speelden lekker in het bijliggende speeltuintje.  
De zonnestraaltjes waren nog wat pril, dat is in de loop van de week wel veranderd! :-)


Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

12 opmerkingen:

  1. Wat een lieve fotootjes weer! Bij ons is de kinderboerderijperiode over, maar ik bracht er ook regelmatig een bezoekje. Helaas laat het zonnetje zich vandaag wat minder zien. Fijne zondag Marieke, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, wat jammer! Hier staat de zon wel te stralen aan de hemel... Geen wolkje aan de lucht.
      Raar hè, dat daar zoveel verschil in kan zitten in ons kleine landje.
      Fijne zondag nog! X

      Verwijderen
  2. Ach lief, Nora met d'r wangetjes en Tijn met zijn tevreden gezichtje! Hier vandaag ook lekker nog zon! :D Mooie nieuwe alvast! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke foto's zo in het zonnetje!! Ik bekeek trouwens bij een vriendin een oude 101 woonideeen en herkende jou interieur!! Leuk dat je erin gestaan hebt zeg!

    Fijne zondag,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom hier voor het eerst op je blog maar wat een leukerd!!! Mooie foto's gewoon gezellig. Ik ga je vanaf nu zeker volgen.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn de uitjes om te koesteren, wat lief die snoetjes!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk de foto's van je kindjes te zien. Ik zie Nora zo groeien telkens weer. Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lieve kindjes... hier ook geen mooi weer helaas (bij de kust zijn vooral wolken)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat heerlijk dat geslurp aan zo'n pakje :) Lekker genieten weer!
    fijne week,
    groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via Anki kwam ik hier even spieken. Ik doe voor het eerst mee en ben heel erg nieuwsgierig naar de foto's van de andere deelnemers, vandaar. Wat een heerlijke kindjes en zo fijn buiten. Mooi gevangen.

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!