Onderwerpen

woensdag 19 juni 2013

Kringloopvondsten (deel 2)



Vorige week liet ik hier wat van mijn recente kringloopvondsten zien.

Vandaag deel 2. Deze vondst verdient een plekje voor zichzelf. Ik ben zo blij dat ik deze print gevonden heb! Ik vind het een erg interessante afbeelding; de compositie, de kleuren, de bijzondere dieptewerking en vooral de details...

Ik vind het een plaatje!

Ik zou heel graag wat meer willen weten over deze print, wie ontwierp deze en wanneer? Ik hoop dat er iemand is die daar wat over kan vertellen, ik hoor graag van je!

Volgende week deel 3 van de kringloopvondsten.

20 opmerkingen:

  1. Ik kan je helaas niet verder helpen, maar het is wel een hele leuke print!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ook geen idee helaas... maar wat een goede vondst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke prent dat wel maar het hoe en wat ? geen idee !

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg leuk! Jammer dat er dan geen naam bij staat he? Ik heb al even gegoogled maar kom niets tegen dat leidt tot dit mooie printje. Tijn en Nora zal het schilderijtje ook wel enorm aanspreken denk ik, het staat erg schattig bij hun tafeltje zo. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is het niet gesigneerd of heeft het een verkoop/bedrijfsnaam?
    Ondanks al die geheimen blijft het een schattige print, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een mooie prent.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat een bijzondere afbeelding is dat inderdaad. Het komt me helemaal niet echt bekend voor deze stijl.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oefff ik heb ook werkelijk geen idee. Maar ik snap wel dat je er spontaan verliefd op bent geworden.

    Liefs
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig prentje, je kan er inderdaad uren naar kijken. Prachtig.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, die is leuheuk!!! Een ontzettend leuk prentje, prentje onbekend... ik weet het helaas ook niet. Super hoe je het met de andere spulletjes gecombineerd hebt, dat blauw en rood, heel mooi! :) Fijne avond nog verder! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukie!
    Die ogen van dat meisje....te schattig!
    Leuk dat je mee hebt geraden :).

    Liefs x Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi plaatje! Heel goed dat je die hebt meegenomen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. kan je alleen vertellen dat ik m ook prachtig vind!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plaatje is erg leuk, weet er helaas niets van, maar wel dat t prachtig staat in combinatie met de kleurtjes die je al hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je paddenstoelenlamp mooi.

    De tekening heeft heel veel overeenkomsten met de meisjes die de Amerikaanse Pop Surrealist Marc Ryden schildert. Tik zijn naam maar even op google afbeeldingen en je vindt meteen een gamma van zijn werk.

    Alleen zijn de meisjes van Ryden stukken bloeddorstiger dan jouw lieve kind. Als hij al ooit dieren laat figureren zijn ze meestal in mootjes gehakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een bijzondere print!!! Het staat heel mooi in het kamertje! Leuk stoeltje ook :) Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hij is erg mooi. lijkt wel dat hij uit Noorwegen komt...?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik weet niks van de prent, behalve dat ik hem mooi vind!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!