Onderwerpen

vrijdag 12 juli 2013

Lucky me

De afgelopen tijd mocht ik weer allerlei leuks verwelkomen in ons huis.
Deze mazzelaar won namelijk weer erg fijne give-aways. Kijk maar eens mee.

Ik bedenk me overigens nu dat het écht tijd wordt om zelf weer eens wat weg te geven. 
Binnenkort hoop ik jullie te kunnen verrassen met wat fijne spulletjes. Ik ga er eens over denken / aan werken...



De geweldige 'sapperdeflap'-slinger won ik bij Freekje. Zij vroeg om een woord wat een (bijzondere) betekenis voor je heeft. Ik noem Tijn en Nora vaak 'Pipo' als ze weer eens clownsstreken uithalen, vandaar dat ik aan 'sapperdeflap' dacht. Ik vind de slinger erg grappig en de kleurtjes passen helemaal bij het interieur! 
Het hartje aan de muur kreeg van Heis en de huisjes onder bij de lijst van Sil.


Deze prachtige labels kreeg ik van Janina. Ze maakte deze van een oud plantenboek van de kringloop. Het lieve envelopje past er helemaal bij. Leuk, hè?


Ze lijken net van echt emaille, vind je niet? Deze papieren reclameborden won ik bij Suzan, ik ben er heel blij mee. Ik heb die oude reclameplaten altijd al geweldig gevonden, de spreuken en het kleurgebruik vind ik super.
Het vogeltje wat op de wandcontactdoos zit kreeg van Kristel.


Bij Kristel won ik het boek 'Stilmix' (de Duitse versie van 'Bazaar Style') van Selina Lake.
Het boek is een geweldige inspiratiebron, de foto's zijn fantastisch :-)

Bij deze nog even een dikke dankjewel voor jullie!

26 opmerkingen:

  1. Gelukzak! Maar het is je allemaal van harte gegund, hoor. Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg!
    Geniet ervan!
    Het is zoals Juffertje in het groen al zegt; je van ♥te gegund!

    Fijn weekend en bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mazzel! Heel leuke dingetjes heb je gewonnen! Geniet ervan en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat bof je met al dat moois. Die woordslinger is super. Leuke kleurtjes ook.
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat?? Jij staat echt in winnaarsmodus zo te zien! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spulletjes heb je gewonnen en zo te zien hebben ze allemaal een mooie plek gekregen in je huis. Een terechte winnaar dus! Wat een mooie afzuigkap heb je! Succes met klussen nog! Wij hebben gisteren de eerste grote verbouwingsdag overleefd pfffff herrie en stof door het hele huis... fijn weekend! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk al die cadeautjes! Fijn weekend.
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuke spulletjes heb je gewonnen:). En wat een mooie poster ook op de eerste foto, leuk!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie goed doet, goed ontmoet... Dus je hebt het zeker verdiend. ;) Leuke spulletjes hoor. Staat ook allemaal prachtig in jullie huis en de labels zijn echt heel mooi. Dank voor je berichtje op mijn blog gisteren. Ja 41 weken en 5 dagen, dat duurt nog wel even voor mij..2 weken en 4 dagen om precies te zijn. Het kan natuurlijk maar zo zijn dat het echt nog zo lang duurt maar ik hoop het niet, hoewel de tijd vliegt natuurlijk. Ik heb nu wel dat ik bij elk "gek" krampje denk 'gaat het nu beginnen?', maar nee..ze zit er nog steeds. Geduld is maar een schone zaak, om dit berichtje er mee te geginnen én te eindigen.. ;) Mooi weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te beginnen én eindigen met een spreekwoord bedoel ik... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge zeg, jij bent echt verwend. Prachtig hoor! Zo'n plantenboek heb ik hier ook nog liggen. Ook gekocht om de mooie platen die erin staan (op een rommelmarkt). Geniet van je spulletjes. Fijn weekend. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oooh bofferd! Wat een leuks allemaal en wat heb je 't ook allemaal mooi en sfeervol op de foto gezet! Fijn WEekend!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad lucky you! Wat een leuke give-aways heb je ontvangen.
    Ben helemaal weg van de papieren reclameborden, zo'n leuke retro sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha ja jij valt ook nog weleens in de prijzen zeg ! super leuk allemaal

    fijn weekeinde,
    liefs,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat heerlijk om zoveel leuks te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een verwennerij allemaal! Mooie kleuren die 'sapperdeflap' letters en prachtig ook die labels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker genieten van al die fijne cadeautjes. Fijn weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De "Sapperdeflap" heeft meteen mijn hart gestolen.
    Het past wonderwel in je mooie huis.

    En de labeltjes van het oude kringloopbook zie ik ook heel graagn
    ik sla het op in mijn geheugen voor later. Op zolder ligt een twintigdelige hele oude encyclopedie (gekleurd met veel platen) die nog ooit van schoonpapa was. Ik heb er al stiekem landkaarten uit geknipt en daarvan iets gemaakt, er staan ook heel veel planten in.
    Ik durf niet veel erin knippen (voelt als heiligschennis aan) en ik durf het niet te vertellen aan de echtgenoot.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Sapperdeflap, dat is boffen! Wat een fijne prijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. inderdaad Sapperdeflap! lucky you, lekker van genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een cadeau's!
    Leuk om de slinger bij je te zien hangen,
    hebben de kids alweer wat pipo streken uitgehaald? ;)

    Lieve groetjes van Freekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, heb je wat om van te genieten en naar/in te kijken deze vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat veel moois! En wat ontzettend leuk om de platen bij hè terug te zien!! Hoop dat je er nog veel kijkplezier aan beleefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow! haha, dat is nog eens geluk hebben :-)
    Leuk joh, lekker van genieten,
    x

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!