Onderwerpen

zaterdag 7 september 2013

Kindjes #18

Wat een heerlijk weer was het afgelopen week, perfect voor een wandeling in het bos. Dat is prachtig in de nazomer, de heide staat in bloei en je voelt de herfst in de lucht hangen.

In de herfst is het bos een magische plek en ben ik er graag te vinden. Ik hoop dat Tijn en Nora mijn liefde voor de natuur zullen gaan delen, dus neem ik hen regelmatig mee... Ze genieten van de ontdekkingsreis!


Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

26 opmerkingen:

  1. De natuur is zeker prachtig, mooi dat je die liefde doorgeeft. Lieve foto's!

    Fijn weekend en liefs,
    Rosalie

    P.s. fijn dat het pakje goed bij je is aangekomen en dat je blij bent met de inhoud. Enjoy :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks is fijner dan met je kind(jes) erop uit te trekken. Heerlijk.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de herfst een heerlijk jaargetijde, ook qua kleding! Mijn kinderen spelen ook het allerliefste buiten, het hele jaar door. Wat kijkt Nora weer met een lekkere eigenwijze blik! Leuk weer een blog te lezen van je. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè zo'n boswandeling! Daar knap je van op! Mooie foto's weer zeg, Nora die heel verbaast kijkt haha geweldig! En Tijn vermaakt zich ook prima zo te zien! Leuk! X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben heel benieuwd naar de foto's van mijn kleine vriendje! Jammer dat Nora er nog zo schoon uitziet hihi, was wel anders toen ze weer thuis kwamen;-) heerlijk zoals ze samen spelen die boeven van ons! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk van die kleine ontdekkertjes en wat is het prachtig nu. Ik ben vandaag ook weer op pad geweest. Genieten!

    Fijn weekend nog!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het ook heel leuk om je ontmoet te hebben en even te kletsen! Nog op tijd thuis voor de verjaardag? (En mooi foto's van je kinderen. Al staan ze volgens mij bijna altijd schattig op de foto ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is heerlijk om te banjeren door de bossen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat ik je gisteren niet gezien heb! Ik ben rond drie uur weg gegaan.
    En wat een mooie foto's weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. fijn he zo buiten te zijn! (de vorige foo met de mascara is ook helemaal leuk! dat word nog wat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, je hebt gelijk, volgens mij lijken wij heel erg op elkaar.
    Ik had zo hetzelfde stukje kunnen schrijven..
    Ik droom nog steeds van een huis dichtbij het bos..
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke foto's zeg, prachtig!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De natuur is een hele fijne plek, leuk om te zien dat je het deelt met je kinderen :) En weer helemaal mooie foto's erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk he!!!!!!!!!
    Je ruikt de herfst al.......genieten!!
    Liefs Theetje..
    ps: mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. over het algemeen vinden kinderen het wel erg leuk in de vrije natuur, vanalles zoeken en met je laarzen aan mag je zomaar overal in gaan staan! :) Mijn meiden (15 en 13) vinden het nog steeds wel leuk om op ontdekkingsreis te gaan.

    groetjes
    lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, heel mooi! En ik kan persoonlijk niet wachten totdat het weer fijn guur weer is. Lekker extra knus binnen... :D Een hele fijne nieuwe week gewenst! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto's! Gisteren liep ik de airborn langs de ginkelse heide in Ede, prachtig volop in bloei.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatjes die kindjes van jou. Leuk je gisteren gesproken te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heerlijk buiten zijn! Binnenkort paddestoelen spotten en eikeltjes rapen:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hier kan je alleen maar van genieten!
    Fijne week,
    groetjes,
    Liza
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie foto's! Door ze vaak mee te nemen, gaan ze vast en zeker op dezelfde manier naar de natuur kijken als jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi! Heerlijk zo'n plek waar je fijn kunt wandelen en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi! Heerlijk zo'n plek waar je fijn kunt wandelen en genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie foto's weer en mooie kindjes natuurlijk! Ik vind de herfst wel wat hebben, mijn favoriete seizoen is de lente, maar daarna komt de herfst!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!