Onderwerpen

woensdag 18 september 2013

Kindjes #19

Deze foto's zijn vier dagen later gemaakt dan de foto's bij mijn vorige bericht.
We gingen weer het bos in en wat een verschil in een paar dagen tijd; de herfst is nu echt te zien én te voelen! Ik vind het prachtig, de kleuren en de geuren... het mooiste seizoen om in het bos te zijn 

Verdrietige Nora, ze vindt het af en toe moeilijk als ze haar zin niet krijgt. Maar wat is ze lief hè, zelfs als ze huilt ;-)


Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

20 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Zo heerlijk om nu in het bos te lopen! Die traantjes heeft mijn Eva ook ;) X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww dat gezichtje... Heerlijk zo'n herfst wandeling! Het bos is echt op z'n mooist in de herfst... vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief, die krokodillentranen! Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, die traantjes, wat kan het soms moeilijk zijn om groot te worden. Het bos is nu zeker prachtig, geniet ervan!

    Liefs,
    Rosalie

    P.s. bedankt voor je compliment over mijn invlechtpoging, vergeleken bij hoe mooi één van de leidsters op het kinderdagverblijf het soms invlecht steekt mijn poging maar schril af... Stilzitten en hoofd recht houden is toch lastig voor een peuter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ze heeft zulke mooie grote poppen ogen!
    Mooi in het bos nu (en het wordt alleen nog maar mooier, kun je nagaan!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ach........wat een prachtige meid!!!! Zo lief.....het lijkt wel zo'n schilderijtje wat vroeger bij mijn oma boven de bank hing met een meisje met 1 traan op haar wang erop.....
    En je stoere vent.......heerlijk in het bos!!!!
    Mijn jongens zijn daar het liefst:)
    het gele hartje is ook leuk!!!!(stonden er namen bij?:)
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach gut, wat een dikke tranen uit die mooie oogjes... Die foto met dat gele hartje op die boom is ook zo leuk en je Tijn vermaakt zich volgens mij ook prima in het bos. Het belooft komende dagen weer wat lekkerder weer te worden dus dat worden weer fijne boswandelingen. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie foto's hoor!
    En wat heb je toch prachtige modellen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat een dotje :) zelfs als ze huilt.
    Herfst en lente zijn mijn favoriete seizoenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat een dotje :) zelfs als ze huilt.
    Herfst en lente zijn mijn favoriete seizoenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke foto's! Eigenlijk vind ik foto's van huilende kindjes boeiender dan foto's van lachende kindjes. Het is meer 'echt'.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kan zelf nu geen nee zeggen tegen je meisje. ik hou van herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zucht, ik moet echt verhuizen, wil ook meer bos!
    Ik vind de herfst ook zo prachtig, zoveel veranderingen en de geur van het bos na regen vind ik heerlijk..
    Is een meisjes dingetje, hè, die tranen.. Hier vloeien ze ook vaak, met een mopperend 'mamamamamama' erachteraan. Ik ken het niet van Pepijn, die is altijd zo heerlijk rustig. Hoezeer ze ook op elkaar lijken qua uiterlijk, zo verschillend zijn ze wat karakter betreft..
    Fijn weekend met je heerlijke kindjes (en Bart, uiteraard)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och die traantjes van Nora....
    Groot worden valt nog niet mee.
    Leuke foto's, hier houden we ook erg van boswandelingen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahhh..zelfs als ze huilt is het een schatje, wat kan je dat toch onwijs mooi vastleggen!
    Zo realistisch...
    Zo leuk om jouw foto's te zien!
    Fijn weekend, Marieke.
    Geniet ervan!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige foto's! Ach die traantjes..ze ziet er zo zoet uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ach mijn jongste zoon zei meteen bij de eerste traan foto, is ze soms verdwaald in dat bos?
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!