Onderwerpen

donderdag 10 oktober 2013

Instagram


Sinds kort ben ook ik te volgen op Instagram. Ik heb het lang uitgesteld, bang voor een nieuwe online verslaving naast bloggen en Pinterest... Maar ik kon het toch niet weerstaan. En de verslaving begint zich inderdaad te ontwikkelen! Zo leuk de korte lijntjes via Instagram, je hebt direct contact met elkaar. En het leukste vind ik dat vele lieve medeblogsters ook fanatieke instagrammers zijn ;-) Mocht je ook Instagram hebben, laat het me weten, gezellig!

20 opmerkingen:

  1. jaa gezellig, espiratie ook op instagram :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke plaatjes! Ik ben (nog) niet aan de instagram maar wie weet komt dat nog ooit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he!! Heb me sinds kort ook op het instagram gestort ;-)
    Ik volg je!


    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's!
    Die laarsjes zijn geweldig!
    Ik ga denk ik ook maar eens op instagram haha....
    Fijn weekend (alvast)!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heel gezellig dat ik je ook via Instagram kan volgen. Je hebt helemaal gelijk, de korte lijntjes van Instagram maken het voor mij de leukste "verslaving";), je hebt direct contact met elkaar.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmm nee geen instagram maar ik heb ook niet van die kleine schattige kindjes :-)
    leuke foto's !!, liefs ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook geen instagram..mijn mobiel is daar te oud voor:) wie weet ooit. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig, ik ga je volgen en gelijk wat vaker instagrammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's Marieke! Echt heel leuk. Ikzelf zit (nog) niet op Instagram maar wie weet ooit! Het lijkt me wel erg leuk, je ziet soms zulke prachtige foto's en inderdaad directe reacties. Alleen ik denk dat ik dan de hele dag loop te denken in fotomomentjes en het kost natuurlijk naast het bloggen en reageren ook weer tijd. Je plaatst denk ik wel sneller even een foto dan dat je op je blog doet. Fijn weekend, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je al :) Ja Instagram is ook een verslaving van mij :P

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, hier ook een IG-addict, ik volg je al! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In zit ook op Instagram, maar ben er lang niet altijd mee bezig hoor. Wordt toch een beetje te druk met bloggen, facebook, pinterest! Maar ik zal je er opzoeken!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij ook al ;) Ik zit er ook op, maar (nog) niet zo fanatiek.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha, mijn mobiel is te oud om te instagrammen. Maar ik heb het gevoel dat ik veel mis:-S. Je kindjes, je oh zo lieve kindjes:-)
    Leuke bordjes! Ik zag ze bij strand west en wilde eigenlijk allemaal hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk!
    Ik ga kijken of ik je kan volgen.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Instagrammen is zo leuk (en verslavend).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I love instagram! Tis idd verslavend, heerlijk. Vind het leuk om je te volgen. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kiekjes! Gave poster van Orange you lucky (toch?) Ik kan helaas niet instagrammen, maar ben wel aan het kijken voor zo'n mobiel waar het mee kan, want het lijkt mij super!
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellige foto's! Ik ben sinds kort ook op instagram te vinden en ben nog een beetje aan het vogelen hoe het allemaal werkt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!