Onderwerpen

zondag 10 november 2013

Kindjes #23







Deze week is Tijn aan de beurt voor een close-up. Toen ik de foto van hem en zijn zusje naast elkaar zag, kwam ik erachter dat ze eigenlijk best wel op elkaar lijken.
Bijzonder, want op het eerste gezicht zijn ze heel verschillend. Tijn heeft stijl haar, Nora krullen. Tijn is erg groot voor zijn leeftijd, terwijl Nora juist erg klein en licht is voor haar leeftijd. Tijn heeft een rustig karakter en Nora is pittig. Maar toch hebben ze dezelfde uitstraling, die blik in hun ogen. Overduidelijk, broer en zus.

Anki kwam met een prachtig idee, naar aanleiding van dit project.
Ik doe mee en probeer elke week een foto van onze kindjes te plaatsen, zoals ik ze zie. 
Kijk bij Anki voor de complete lijst met deelnemers.

I am your parent, you are my child. I am your quiet place, you are my wild.
Maryann K Cusimano

21 opmerkingen:

  1. O, die blik!
    Soms wou ik dat ik gedachten kon lezen ... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dromerige blik! Ik ben heel benieuwd hoe je het gisteren in Eindhoven hebt ervaren Marieke. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was geweldig! Echt heel bijzonder om alle verschillende ideeën en uitvoeringen zo bij elkaar te zien. Deze week krijg ik mijn kastje thuis, dan ga ik foto's maken en een verslagje schrijven. Dus later deze week meer over 101 karakters ;-)

      Verwijderen
    2. Gaaf zeg! Ik hou je blog in de gaten, leuk.

      Verwijderen
  3. Mooie foto!
    Ik dacht toen ik de foto klein zag in mijn bloggers-lijn: Dat is niet dat meisje al zie ik gelijkenissen!
    Klopt dus, het is haar grote broer die zo inderdaad erg op haar lijkt :-)
    Ik had laatst mooie close-up foto's van onze zoon gemaakt maar die durf ik niet te bloggen. Ik had ze op FB geplaatst maar moesten er meteen weer van af. Een jongen van 16 laat toch geen foto's maken, dat kan echt niet. Ik kon hem ook alleen maar overhalen om foto's te maken omdat ik moest oefenen voor mijn fotografie cursus maar hij deed dat alleen als hij 2 euro voor een ijsje kreeg ;-)
    Best grappig hoor, onderhandelen met tieners!
    Geniet er dus nog maar lekker van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net zo'n mooi koppie als z'n zusje.... Schitterend gefotografeerd!
    Fijne zondagavond nog, groetjes van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto.
    Ik herken dat js zo naar je kinderen kan kijken. Ze lijken zoveel op elkaar en toch ook weer totaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! En ja hij lijkt op z'n zusje....of.....z'n zusje lijkt op hem ;)

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, zo zie je de gelijkenissen heel duidelijk. Mooie close-up van een knap koppie..
    Hier ook zo verschillend van karakter, bijzonder dat het toch zo goed samengaat. (nu en dan ook weleens niet, haha)
    Fijne avond!


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PRACHTIGE kinderen heb je!! Om trots op te zijn .... Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige ogen hebben ze die kindjes van jou. Volgens mij lijken ze veel op jou, of niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb dit volgens mij al eens eerder gezegd...je kan aan zijn koppie zien dat het een heel lief zachtaardig jongetje is. Plus ook hoe ik in de foto's zie hoe hij met Nora omgaat. Lief!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kinderen heb je toch en Tijn wat een heerlijk ventje ben je toch (en ik heb je nog nooit in het echt gezien).
    Ook ik ben benieuwd naar je kast en verslag. Wat zal het een leuke dag zijn geweest.

    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie bekkies hebben je kids!!

    Fijne avond!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto! Zijn blik op oneindigheid. Alleen de mama weet zulke dingetjes:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto weer, maar wat omschrijf je het toch mooi! Ik ga eens even verder spieken op je blog want ik loop een beetje achter :)

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!