Onderwerpen

donderdag 19 december 2013

Een klei(ne) kerst-give-away (t/m 20 december)

Afgelopen weken maakte ik kleihangers, ik vind ze mooi, maar ik kan ze helaas niet kwijt in onze boom. Tijn en Nora hebben namelijk elk takje van de boom al volgehangen met prullen. Dit jaar geen eenheid in onze kerstboom hoor! Ik zal komend weekend nog wat foto's van onze boom plaatsen, dan krijgen jullie er een beeld bij ;-)


Ik heb drie setjes gemaakt van de kleihangers en deze wil ik graag uitdelen. Hopelijk kan ik drie van jullie blij maken met deze hangertjes. Laat hieronder even een berichtje achter als je een setje wilt winnen en welke je voorkeur heeft. Zaterdag a.s. wil ik ze versturen, dan zijn ze er nog voor de kerst.


En nog een leuke tip; op het blog van mijn schoonzus Manon en haar vriendin Fieke kun je leuke gehaakte kersthangers winnen, gemaakt door de oma van Manon and-because.blogspot.nl

Zijn jullie al helemaal klaar voor kerst?

31 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ze ieder een eigen tak hebben! Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik doe graag mee met je give-away en ga dan voor setje 1.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat leuk! Ik ga voor setje 3 :)
    Ben benieuwd naar jullie kerstboom!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend lief van je! ik ben helemaal fan van setje 1!
    Ik maakte allemaal ijskristalletjes hangers voor collega's die ik bij mijn kerstkaartje stopte.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik wil wel een setje. Ruilen tegen een door mij geillustreerd kerstkaartje? (Zie mijn blog).
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Héél leuk Marieke! Doe graag mee met je give away. Setje 2 zou mooi staan in onze boom met alleen maar witte en houten decoraties! Xx Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke setjes! Ze zijn alledrie heel leuk, maar setje één heeft mijn voorkeur!
    Op mijn blog loopt ook een give away, misschien kunnen we ruilen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww, wat leuk!
    Setje 1, setje 1, setje 1!
    Wij hebben nog geen kerstboom (ziekenboeg,bah)..
    Morgen of zaterdag gaan we er eentje kopen..
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie hangertjes! Ik doe heel graag mee voor setje drie. Van die sterretjes word ik heel erg blij :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey, wat leuk! Ben nu ook wel benieuwd naar je kerstboom, zal er vast kleurrijk en heél gezellig uitzien (vast nog veel leuker dan eenheid ;) met nog een pluspunt: erg trotse, blije kindjes!)
    Ik doe graag mee voor de hangers! Heb geen voorkeur voor een setje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super leuk. Ik zou graag setje 1 willen winnen aangezien roze mijn lievelingskleur is :-)
    Groetjes Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, ik vind ze prachtig! Setje 3 zou hier wel passen denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ontzettend leuk!!
    Ik ga voor setje 3!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat leuk! Ik zou er gewoon plaats voor maken :)
    Ik ding graag mee en ga voor setje 2 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat goed van je en leuk ook!
    ik wordt ook heel blij van setje drie.
    Fijne dag!

    P.S leuk dat ik je ook heb gevonden op instagram!

    Groet Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat goed van je en leuk ook!
    ik wordt ook heel blij van setje drie.
    Fijne dag!

    P.S leuk dat ik je ook heb gevonden op instagram!

    Groet Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ze zijn leuk Marieke! Ik ben in principe klaar hier voor de Kerst, maar wit zou nog wel heel mooi in de boom staan, samen met de witte kerstballen als tegenhanger bij de bontgekleurde vilten hangers en hertjes! De figuurtjes van setje 1 vind ik dan het mooist! Dus ik doe gewoon toch lekker mee!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk, zomaar een give away van jou :) ! Ze zijn allemaal erg leuk, crea bea! Als ik dan toch moet kiezen, dan setje 1 (dan setje 2, dan setje 3).

    Ben benieuwd naar jullie boom! En een 'van alles wat' boom kan best heel mooi zijn! (heb ik ook;)

    Groetjes, Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, leuk! Ik doe mee voor set 3. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk!! Mijn boom is ook super kleurrijk ( beetje kitsch... ) en dat zonder kids!! :-)
    Ik doe graag mee!! En dan het liefst setje 2, al vind ik de andere ook super leuk!!!
    Crea bea hoor!!!
    Liefs, Chrissie ( Wit en Bont )

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zien ze er ontzettend leuk en origineel uit Marieke! Echt heeeeel mooi! Het is dat ik hier ook hangers heb gemaakt anders had ik het wel geweten. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk Marieke! Terwijl ik met een longontsteking op de bank lig zijn een hoop mensen keihard aan het werk om iets moois te maken van mijn nieuwe huis, waar ik hopelijk met mijn kindjes een nieuw thuis kan maken. Er wordt hard gewerkt om ons voor de kerst over te huizen. Setje 1 zou een heel mooi plekje krijgen in ons nieuwe stekje..

    Jij alvast hele fijne dagen met al je dierbaren

    Liefs, Bernice

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo leuk en mooi! Kiezen is niet makkelijk ... Setje 1 graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat zijn ze mooi, ik zou dolgraag kans maken op setje 1, dan kan ik mijn 20-jarige dochter blij maken met de hartjes voor in hun boom. Maar zekers weten dat die ook na de kerst ergens opgehangen worden.
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke give-away! En wat een leuk idee. Ik waag een kansje voor setje 1.
    Groet, Noëlla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooh, wat leuk! Ik heb genoeg, meer dan genoeg, maar dit kan ik niet weerstaan :-). Setje 3 vind ik super! En wat leuk dat Manon je schoonzusje is... Volg hun blog sinds deze week. Altijd grappig om in blogland familiebanden te ontdekken :-).

    Fijne Avond!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw creatieveling! Super leuke giveaway. Ik doe graag mee voor setje 3:) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha, ja want op de zwart/wit foto op IG is het resultaat natuurlijk niet in volle glorie te aanschouwen ;-) De hangers zijn prachtig en ik waag graag een kansje voor setje 2!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Marieke, de kaarten kwamen vandaag binnen! Super :D
    En wat lief, dat je er nog een extra'tje in stopt ook.

    Warme groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een leuke kleihangertjes heb je gemaakt!
    Ik zou graag kans maken op setje 2, zo leuk die stipjes.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Kan het nog...reageren? Prachtig zijn ze, setje 1 zou heel goed passen in m'n wit/blauw/zilver boom...ik maak er graag wat takken voor vrij! Xx Arda

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!