Onderwerpen

dinsdag 4 februari 2014

Ikea Bråkig

Je hebt er vast al over gelezen, Ikea heeft een limited edition collectie uitgebracht, genaamd Bråkig (rebels). De collectie is ontworpen in samenwerking met ArtRebels, een creatief collectief uit Kopenhagen. Het resultaat is een gedurfde mix van Deens design, mode en kleur. De ontwerpen van ArtRebels staan bekend om hun grafische harlekijn patronen. Deze gekleurde ruiten lopen dan ook als een rode draad door de Bråkig collectie. Van opbergdozen en dienbladen tot behang en servies.

ArtRebels:
“The idea was to create a line of limited edition products inspired by the ArtRebels universe; cool, young, colourful, fresh, with a taste of Trailerpark music festival.”

Ik hou ervan! Ik bezocht de Ikea de afgelopen twee weken dan ook al drie keer om wat moois uit deze serie te bemachtigen. 


Deze set opbergdozen uit de Bråkig collectie wilde ik heel graag, de kleurtjes passen perfect in ons huis. Je ziet hier ook 'n stukje van een deken uit de vorige limited edition van Ikea; Trendig. Ik had het geluk dat de deken nu flink afgeprijsd was. Die kon ik dus niet laten liggen!


Ook de bureaulamp komt uit de nieuwe serie Bråkig, fijn kleurtje hè? De lamp is er ook in roze en goud. 
Het hartje op de muur kreeg ik van Heis

Klik hier om meer te zien van de Bråkig collectie. Ik kocht ook nog een krukje (blauw) en drie verschillende stoeltjes (roze, mint en naturel hout). Nu wil ik nog één keertje terug voor het behang... 1 rolletje maar. Beloofd.

Wat vinden jullie van de Bråkig collectie? Ook al wat gekocht?

37 opmerkingen:

  1. Balen ... In België is deze collectie helemaal niet te koop. Misschien even lief aan de MDH vragen of we in het weekend even de grens kunnen oversteken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, je huisje ziet er zo mooi uit! Al de fijne kleurtjes! Ik ga morgen kijken, ik hoop dat ik niet teveel mee naar huis neem ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's ♡ ik ben vandaag ook terug gegaan voor behang! Heb nu gelukkig wel van elke soort 1 rol en ik heb nog werkelijk geen idee waar ik het moet laten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb jij een mooi huis, zeg.
    Ja, en die rebelse collectie spreekt met ook aan.

    Lees hierboven bij Juffertje in het Groen dat ze in België niet te koop is, maar goed, want anders zou ik een tevergeefse rit hebben gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er allemaal superleuk uit zeg! De deken vind ik ook super, helaas is IKEA niet bij mij naast de deur maar wie weet binnenkort toch maar eens langs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend gaaf! Het lijkt wel alsof de serie speciaal voor jouw interieur gemaakt is :) Wij gaan waarschijnlijk vrijdag even kijken, Ikea ligt niet om de hoek bij ons. Ik hoop dat er dan nog wat overgebleven is!
    Fijne dag! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er mooi uit, had het idd al gelezen. Ik krijg wel telkens de associatie met brakkig ^_^.
    Plaids en kussentjes kun je niet genoeg hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kleurrijke collectie en wat past het goed in jouw interieur Marieke en wat staan die dozen daar leuk gestapeld met dat uiltje erop! Kan me voorstellen dat je 'los' gaat hoor! Ik vond die wandplank uit de serie mooi en dat houten rek, alleen heb ik voor die laatste helaas geen plek. Ik ga binnenkort eens kijken, zitten vast leuke items voor Sophie en Fleur tussen. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh ik vind het een top collectie. Die geometrische patronen vind ik supertof!
    Wat een mooie foto's en leuk om even bij je binnen te mogen kijken :)

    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was afgelopen week in de IKEA en zag daar alle Brakig spullen liggen. Het zijn echt net kleuren en patronen die in je huis moeten passen. Bij jou vind ik het dus echt super staan, toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi staat die collectie in je huis. Ik had heel graag de stoeltjes gekocht en ook de kopjes en waarschijnlijk nog meer... maar hier in België zijn ze niet te koop. Dan toch maar een ritje naar Breda plannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi allemaal zeg! Ik heb de collectie al vaker voorbij zien komen maar zelf nog geen gelegenheid gehad om naar de Ikea te gaan, al word ik nu toch wel een beetje hebberig;-) Fijne dag! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super vrolijk huis heb je! Daar zou ik echt helemaal blij van worden, ook al ben ik niet zo'n kleurrijk persoon qua interieur. De Bråkig collectie past er bij jou inderdaad perfect tussen! Ik heb zelf het zachtroze dienblad gekocht, twee kommetjes (zwart en mintgroen) en ik heb heel lang over het behang staan twijfelen, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke nieuwe dingen hebben ze bij de Ikea!! Staat heel mooi in jou huis!! Moet er maar snel even langs gaan.....

    Fijne dag nog!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er leuk uit Marieke... Ik wist niet dat ze deze collectie hadden! Toch maar eens een avondje richting Ikea... ;)
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vind het er erg leuk uitzien!
    Heb zelf het zalmroze kussen gekocht en wilde graag de grote kommen.
    Maar die hadden ze helaas niet hier in Groningen.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt zo mooi!! Toch eens kijken of er nog een ritje naar de Ikea gemaakt kan worden... gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zeg! Dat wit-rode hartje aan de muur vind ik ook prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi Marieke! Voor die dozen zou ik zeker ook gevallen zijn. Grappig hoe de nieuwe collectie van Ikea door heel blogland en instagram zoemt. Ik laat het maar even aan me voorbij gaan, zou niet weten wanneer ik een tripje Ikea krijg ingepland momenteel ;)

    Fijne avond nog.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil dit weekend gaan kijken maar ben vang dat veel er dan niet meer is...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze items staan ontzettend gaaf in jouw huis!!
    Geniet ervan!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n mooie serie is de Brakig. Ik heb mijn man vorige week zaterdag op pad gestuurd, met een lijstje, plaatjes laten zien vooraf en hij is thuisgekomen met alles wat op mijn lijstje stond ;-). Ik heb 2 kussenhoesjes, klein dienblaadje, groot dienblad met houten onderstel, 2 kop en schotels en wat dozen gekocht. Vond die stoeltjes ook erg leuk, maar daar heb ik helaas geen plek meer voor.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil TE graag naar de Ikea; zag op de site dat de serie vanaf begin van deze maand verkocht wordt. Ben echt verliefd! En nu ik het bij jou zie, krijg ik het helemaal op m'n heupen :-). Ikea zit hier niet om de hoek, maar misschien ga ik dan toch maar vrijdagavond!
    Heerlijk interieur heb je, helemaal mijn ding :-)

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ziet er gezellig uit! Ik zag ook al dat ze veel nieuwe leuke dingen hebben bij ikea..misschien toch even langswippen?
    Groetjes mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo jammer maar niet in België te verkrijgen... Ik zou me lam kopen denk ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi...maar eigenlijk wil ik het niet zien. Anders 'moet' ik ook nog naar Ikea deze week;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moooi! Past perfect in jullie mooie huis. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat leuk al die kleurtjes! Veel plezier ermee.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. kwijl... ;) Wat is het leuk geworden. Ik moet me beheersen...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een heerlijke foto's, deze collectie is zo leuk.. zou heel graag de bureaulamp willen hebben maar ik kom momenteel nergens.
    Lief dat je aan ons denkt. AR zijn moeder is afgelopen donderdagavond overleden. Ze zal woensdag begraven worden. Donderdag is Pepijn jarig en hebben we kijkers in ons huis (staat nog niet te koop, zijn eerste kijkers, heel verhaal). Vrijdag heeft Pepijn zijn verjaardagspartijtje en in het weekend moet het appartement van mijn schoonmoeder leeggehaald worden. Zondag hebben we de familie visite voor Pepijn..
    Vreemde tijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  31. De ikea brakig, te gek. Heb zelf ook een dag verlof genomen om naar ikea te gaan. Maar was zo hebberig dat ik bij thuiskomst zag dat ik maar 1 schraag ipv 2 schragen gekocht heb. Stom hè. Aangezien ik lees dat jij nog eens gaat, geen zin om een eenzame koperkleurige schraag te voorzien van een extra vriendje? Tegen betaling, natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke collectie! Ik moet nodig ook weer eens naar Ikea!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat heb je dat ontzettend leuk in je interieur verwerkt! Ik heb de collectie natuurlijk in de gaten gehouden, maar ik wist niet zo goed of het in mijn interieur zou passen. Wordt het nog verkocht bij IKEA? En waar het je de poster met de poes met de bril vandaan? Die is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!