Onderwerpen

vrijdag 28 februari 2014

The pink bear

Via het mooie blog van Marloes things-i-love.nl won ik de prachtige Babasouk poster met roze beer van Stacie Bloomfield. Hij moest helemaal uit Australië komen, maar heeft hier nu een fijn thuis gevonden. Ik ga nog op zoek naar een passende lijst, voor nu moet hij het eventjes doen met een stukje tape aan de muur.

De roze kaart met het hartje ontwierp ik zelf, je kunt deze gratis downloaden en printen via deze link.


Een heel fijn weekend allemaal!

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je ontworpen! En het veertje aan de muur vind ik zo lief.
    Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Wat heeft zij een geweldige give-aways he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke poster!
    En dat lieve kaartje ga ik meteen afdrukken hoor, wie weet kom je hem nog een tegen op mijn blog ;).
    Ik ben trouwens nog steeds heel erg blij met de mooie klei hangers!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuke poster! Ik vind hem ook heel leuk zo aan de muur, met de kaart en de veer ernaast.
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi is die poster! Fijn weekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die prachtige poster en je mooie kaart lijken voor elkaar gemaakt te zijn. Ze staan erg goed zo bij elkaar. Ik kende het blog nog niet, ga gauw eens een kijkje nemen. Fijn weekend, Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!