Onderwerpen

dinsdag 15 april 2014

Bookparty Leuks met lapjes

Afgelopen zondag mocht ik aanwezig zijn bij de bookparty van Leuks met lapjes van Arda Meijburg. Arda vierde in de prachtige showroom van Rice in Bussum de uitgave van dit mooie boek. Het was een feestje!

Samen met Janina en Rosalie, die ik voor het eerst 'in real life' zag, vertrok ik vanuit 's Hertogenbosch naar Bussum. In de trein was het al erg gezellig. 
Aangekomen op de locatie waar allerlei lekkers voor ons klaarstond, werden we door Arda, haar zus Emilie en Isabel van Rice ontvangen. 
Het was een verrassing ook Denise, Liza en Yzette te zien op het feestje! Je 'kent' elkaar al een tijdje, maar het blijft bijzonder dan ook de persoon achter het blog eens in het echt te mogen ontmoeten. We maakten ook kennis met Antoinette, Janneke, Suus, Esther, Eline en Petra. Een creatieve en gezellige groep dames zo bij elkaar!


Na een korte speech door Arda, gingen we met z'n allen aan de slag om wat leuks uit het boek te maken. Ik ben niet heel handig met naald en draad, maar de tassels die je op bovenstaande foto's ziet, waren voor mij goed te doen. Leuk geworden toch?

Hierboven zie je een aantal lieve figuurtjes die Arda maakte voor Leuks met lapjes.



De tijd vloog voorbij en als kers op de taart na een geweldige middag, kregen we een goed gevulde goodie-bag mee naar huis. Er zat héél veel leuks in, onder andere wat spulletjes van Rice en het boek Leuks met lapjes!

Ik ben erg geïnspireerd door deze creatieve dames én het boek van Arda en ga zeker vaker iets maken met restjes stof. Misschien ga ik zelfs de naaimachine die al meer dan tien jaar op zolder staat eens uit de doos bevrijden ;-)

Leuks met lapjes is echt een aanrader, maar wil je het aanschaffen dan zul je even moeten wachten tot de tweede druk uitkomt... Het boek was namelijk binnen een maand al uitverkocht!

Leuks met lapjes, Arda Meijburg, ISBN: 9789043916769
Meer info over het boek van Arda vind je hier.

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post Marieke! Het was inderdaad een supergezellige fröbelmiddag bij Arda en ik vond het echt leuk je eens 'live' te ontmoeten! Succes met de naaimachine, weet jjij vast ook wel raad mee. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben we toch een super middag gehad!! Ik vond het heel erg leuk iedereen eens 'live' te spreken. Prachtige foto's heb je gemaakt; zo fris en kleurrijk :-) Zou die machine toch maar eens gaan bevrijden om al de leuke dingen uit Arda's boekje te maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg gezellig zo, en meteen wat dames ontmoeten... dat lijkt me ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Marieke dat je daar bij aanwezig mocht zijn. Ook wij hebben al mogen ervaren hoe leuk het is om elkaar in het echt te ontmoeten! Blijft bijzonder. Je hangers zijn erg goed gelukt. Ik heb enige tijd geleden op de oude naaimachine van mijn oma een tipitent gemaakt en hij is nog gelukt ook. Dus ik zeg.....haal die naaimachine onder het stof vandaan! Fijne dag, liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je aanwezig mocht zijn.
    Je hebt leuke hangers gemaakt.
    Het boek ziet er super uit en volgens mij hebben jullie het heel gezellig gehad.
    Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken uit het boek.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaa leuke boeken zijn natuurlijk snel uitverkocht! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat hebben we het gezellig gehad bij Arda! Een superleuke middag met allemaal lieve dames.
    En als extra bonus de fijne treinreis met z'n drietjes, die had ik ook niet willen missen hoor;)
    Succes met de naaimachine, als je hulp nodig hebt dan weet je me te vinden.
    xx Janina

    Ps mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat was het een feest! Naast alles waar ik ontzettend van genoten heb, vond ik het ook geweldig om jullie in het echt te zien. Echt voor herhaling vatbaar:)
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig!!! En ga die naaimachine inderdaad maar eens opzoeken... het is echt leuk om met stofjes te werken. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk!!! Dat ziet er uit als een hele gezellige middag...
    Ik ga het boek zeker in de gaten houden ;)
    Fijne avond! Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn om zulke prachtige foto's terug te zien en de sfeer van de middag terug te halen. Het was heel fijn!! Geniet van een gezellig paasweekeinde Marieke.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk! Wat gezellig om elkaar zo te ontmoeten:) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!