Onderwerpen

donderdag 29 mei 2014

'EEN-DOTJE-WAT' KAARTEN EN POSTERS!

Al een tijdje (lees een dik half jaar) werk ik aan een serie kaarten en posters.
En eindelijk zijn ze gedrukt en kan ik ze, ook hier, laten zien.
Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Kaart A6-formaat € 1 p.st.


Exclusief verzendkosten.
De kaarten zijn mat gedrukt op extra dik (400 gr.) karton.
Keuze uit:
Celebrate • Geolove (blauw) • It's all about you • Love (roze) • Rabbit
 • Zebra • Chin up! • Panda • Cat



♥ ♥ 


Poster A4-formaat € 5 p.st.

Exclusief verzendkosten.
De kaarten zijn mat gedrukt op dik (300 gr.) karton.
Keuze uit:
Celebrate • Zebra • It's all about you • Panda • Cat


♥ ♥ 


Wil je iets bestellen?


Graag een mailtje met je bestelling, ik reageer zo snel mogelijk.

info@eendotjewat.nl
Dankjewel!



Vandaag presenteerden we de kaarten en posters op een lokale markt. Brrrr... wat was het koud!
Aan het begin van de dag lachten we nog ;-) Gelukkig was het wél erg gezellig.


21 opmerkingen:

  1. Yeeeeeehhh!!! Supergoed Marieke �� Ik geniet al volop van mijn aankopen :-) Succes en geniet ♥

    Liefs,
    Rosalie xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geweldig dat je er was, je bent een schat!! Liefs x

      Verwijderen
  2. Ik ga meteen een bestelling doen! Leuk die posters als Kraamkadootje bijvoorbeeld! Hier word je hebberig en vrolijk van! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk kunnen we ze zien! Ze zijn prachtig Marieke, je mag er heel trots op zijn!
    En natuurlijk ga ik je mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TOF! heel leuk. Ik stuur je binnenkort een mailtje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Had je de panda niet ook op dat kastje van die wedstrijd geverfd?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat klopt Marianne :-) kreeg ik toen zoveel enthousiaste reacties op, ik dacht daar gaan we wat mee doen!

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd Marieke met je eigen poster- en kaartenlijn! Wat zien ze er mooi uit, ook helemaal 'Marieke'. Wat leuk dat je de panda van het kastje terug hebt laten komen. Volgens mij is Tijn een topverkoper. Ik hoop dat je heeeeeeeel snel kunt gaan herdrukken want wat zijn ze leuk. Natuurlijk ga ik ook bestellen. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe stoer is dit: een kaart-en posterlijn!! Super gedaan Marieke, leuke ontwerpen in fijne kleuren :-) Heel veel succes met de verkoop....de kop is eraf met je topverkoper ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg je eigen kaarten en poster-lijn! Ziet er super uit, succes met de verkoop maar dat komt vast goed :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fantastisch! Ik ben fan hoor, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat super, een eigen kaarten en posterlijn!
    Vind ze helemaal te gek, lekker vrolijk en kleurrijk.
    Wie weet kom ik gauw wat bestellen.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waaa... wat gaaf! Die panda en kat zijn echt zooooo cute!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergaaaaafffffffff! Wat zijn ze mooi en de kleuren zijn ook geweldig!
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow, hoe gaaf is dat!!! Veel succes hoor... Ook ik vind het leuk wat kaarten bij je te bestellen!
    Leuke foto van jou en Tijn!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blij met mijn bestelling! Wat een goede kwaliteit papier vd kaarten en de posters! Hoeft geen lijst omheen! Let's celebrate. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat ontzettend leuk Marieke! Ziet er hartstikke goed uit! Fijne happy kaarten en posters. En wat een mooie foto van jullie in de kraam. Gezellig samen! x

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!