Onderwerpen

vrijdag 23 mei 2014

VROLIJKMAKERS

Ontzettend vrolijk word ik van bloemen. En dan vooral van zelfgeplukte...
Mijn ouders hebben een enorme tuin vol bloemen én een veld met wildbloemen.
Ik vind ze allemaal even prachtig.

Het samenstellen van elke keer weer een nóg mooier boeketje, zie ik als een uitdaging!
Zo hebben wij dan ook wekelijks verse fleurige bosjes in huis, zolang de bloemen bloeien.


Waar ik ook erg vrolijk van word; deze mooie kaarten van Heidi en de geweldige poppetjes van Merula
Ik heb ze samen aan de muur gehangen. Een kleurrijke combinatie.

Een heel vrolijk weekend gewenst!

14 opmerkingen:

  1. Prachtige plaatjes! Hier halen we ook op vrijdag verse bloemen, maakt niet uit of ze gekocht of geplukt zijn! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ideaal dat je ouders van die mooie bloemen in de tuin hebben. Prachtige boeketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk verse zelfgeplukte bloemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemen, lucky you; ouders met zo´n mooie bloementuin!!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijke bloemen!! Heerlijk, ouders met zo'n tuin :-) En de kaartjes hangen mooi, erg leuk om te zien! Thanks voor het delen trouwens!!

    Fijn Weekend!
    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig boeketje!

    Fijn weekend<3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat is mijn droom, een grote tuin vol met (veld-)bloemen!! Heel vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hé bloemen die je ook nog zelf geplukt hebt. Bij ons in de tuin groeit en bloeit er ook veel moois... echt genieten. Wat een mooie foto's!
    X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat gaaf dat je ouders een wilde bloementuin hebben.
    En ze hebben supermooie bloemen zo te zien.
    Vandaar dat jij iedere week van die mooie boeketjes hebt haha ;)
    Leuk zijn de kaartjes van Heidi he, heb ze ook.
    Fijne avond, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk omvang die kleurrijke boeketten samen te stellen. En boffen dat je ze zo kunt plukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En veel mooier dan gekocht in de winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er leuk uit! Ik ben ook erg benieuwd waar je die appel gekocht hebt..ik wil ook nog een keer zoiets als kompost bakje op het aanrecht. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!