Onderwerpen

zondag 12 oktober 2014

BIJZONDERE BRUILOFT

Vandaag precies een maand geleden mocht ik foto's maken op een wel heel bijzondere bruiloft. 
Een klasgenootje van Tijn is ernstig ziek (ik schreef er hier en hier al over) en kreeg namens Make-A-Wish een speciale wensdag cadeau. Het werd een geweldig kinderfeest voor de hele klas, met luchtkussen, ijskar, popcornkraam, draaimolen en DJ. De kinderen mochten zelf plaatjes draaien en met de rookmachine spelen!


Maar de grootste wens van het jongetje was dat zijn ouders zouden trouwen. Gelukkig wilden zijn ouders dat ook ;-) Er werd in enkele weken tijd een bruiloft geregeld, ik hielp met het maken van de trouwkaart. Ik wilde graag nog wat meer voor ze doen en bood aan de foto's te maken op deze speciale dag. Spannend was het zeker, want ik had nog nooit eerder een bruiloft gefotografeerd.

Geen enkele foto is geposeerd, ik heb alles vastgelegd met de emotie van dat moment. 



Het was een prachtige dag! 

12 opmerkingen:

  1. Wow, wat bijzonder! Wat ontzettend mooi om daar aan mee te mogen werken. De foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer speciaal om aan zo iets mee te mogen werken, ik weet er alles van! Het krijgt een plaatsje in het trouwhart, zo bijzonder…. groet BB

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi om aan die wens mee te werken, je foto's zijn prachtig geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!
    Prachtig zeg!
    Super dat je dit doet!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Krop in de keel ... mooi en héél bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt bijzonder! Mooie foto's en herinneringen voor hun.
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat bijzonder dat je dat gedaan hebt en wat zijn de foto's prachtig geworden Marieke! Zal vast een dag met een lach en een traan zijn geweest. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog en post ik kwam hier via andere bloggers terecht
    zal zeker volgen en lezen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat bijzonder! En je maakte prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!