Onderwerpen

dinsdag 28 oktober 2014

DDW BLOGGERSTOUR 'EEN DOTJE KLEUR'

Afgelopen donderdag bezocht ik samen met Arda, Janina, Liza en Denise de Dutch Design Week in Eindhoven.
En gezellig dat het was! Die gezelligheid zorgde er wel voor dat ik niet veel vast heb gelegd, maar hieronder toch een indruk van de dag.




Lunch bij Piet Hein Eek. We hadden veel om over te praten en samen om te lachen. V.l.n.r. Janina, Arda, Liza en Denise. Liza maakte deze geweldige buttons voor onze eigen bloggerstour :-)

Ook zagen we tussen koffie en lunch en lunch en koffie nog wat moois...





We eindigden de tour in het DDW bloggerscafé Coffeelovers. Heel leuk om daar nog andere bloggers te zien, waaronder Anki, Iris, Marlous, Ilaria en natuurlijk Lonneke, die deze 'meet and share' plek initieerde. Het was een groot succes!

15 opmerkingen:

  1. Leuk je foto's Marieke! Wat een heerlijke dag hadden we, hè, en inderdaad tussen kletsen, consumeren en lachen door, toch nog wel wat LEUKS gezien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was leuk je weer even gesproken te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal wel een fijne dag geweest zijn! Jammer dat ik jullie niet gezien heb ;-s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk ik had er al over gelezen bij Zilverblauw, lijkt me heel leuk om die DDW mee te maken en dan ook nog gezellig samen met bloggers. Ik herken Janina meteen van de foto's ;). Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat hebben we het toch LEUK! gehad; ik ben blij dat jij de knoop doorhakte en besloot dat we maar zelf een bloggerstour moesten organiseren.
    (...en nu echt geen meer foto's maken met mij erop, je ziet dat ze niet lukken, ik pak niet ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je ziet er prachtig en kleurrijk uit en zo sta je d'r ook op, Denise! Lekker vrolijk :-)
      Maar herkenbaar hoor, ik baal ook altijd van mezelf op foto's... xx

      Verwijderen
  6. Dat ziet er super gezellig uit! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, dat is goed terug te zien op de foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk om je foto's te zien. Zo te horen/lezen en zien was het een groot succes jullie eigen minibloggerstour. SuperLEUK begrijp ik uit jullie berichtjes :))) Fijn om weer blogjes van je te lezen. Wat een mooie foto's van die bruiloft. Wat een bijzondere en emotionele dag zal dat geweest zijn. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk Marieke mooie blogpost!
    Ook leuk om Liza te zien stralen en die buttons zijn cool!!
    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om dit zo samen te ondernemen!
    Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk dames! Wat heb ik een boel gemist :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi je verslag! Zo te zien erg gezellig geweest! Leuk dat je even langskwam! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er gezellig uit, jammer dat ik niet in de buurt woon. Had me leuk geleken..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooh een beetje late reactie, maar ooooh wat was het leuk. Het voelde echt alsof we elkaar al jaren kennen... zo bijzonder!
    DIKKE X
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat het gezellig was! Helaas was het voor mij net even te ver maar gelukkig kan ik er wel even via je mooie foto's van genieten. Fijne zondag nog Marieke! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!