Onderwerpen

woensdag 1 oktober 2014

LIFE LATELY

Het is weer even geleden dat ik aan bloggen toe kwam. Ik heb het druk met allerlei zaken; met werk en de verbouwing/restyling van de slaapkamers. Ik heb het druk met de kindjes en met ons hondje Gummie. Het is nog zoeken naar de regelmaat van alledag, gelukkig is de herfstvakantie alweer in zicht. De weken vliegen voorbij en er is de laatste tijd vanalles gebeurd, verdrietige dingen, bijzondere dingen...



Afgelopen maandag vierde ik mijn 34ste verjaardag. Komend weekend staat er nog een feestje op de planning. Het begin van dit nieuwe levensjaar zet me ook weer aan het denken. Hoe ga ik het invullen, wat wil ik gaan doen? Ik vind mezelf altijd een beetje achter de feiten aanlopen, ik ben erg onzeker over wat ik doe. Als ik de initiatieven van anderen zie, denk ik vaak dat ik een schop onder mijn kont nodig heb. Zoveel ideeën in mijn hoofd, maar ik krijg bijna niets gedaan. Ik vind het moeilijk om mezelf nou eens echt te laten zien. Het zou in elk geval al een verbetering zijn als ik die onzekerheid wat meer onder controle ga krijgen.

Hoe dan ook, ik heb fijne dingen op de planning staan. Ik neem mijn tijd en geniet elke dag van de mooie dingen om me heen.





21 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie foto heb je gemaakt Marieke! Zo jammer dat je onzekerheid je belemmert om daadwerkelijk initiatieven te nemen. Je bent echt zo lief en leuk en je maakt zulke mooie dingen. Maar ik herken het hoor :-). We kletsen gauw bij over die goede ideeën van je!
    Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! En erg herkenbaar wat je schrijft over onzeker zijn om jezelf te laten zien..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, gelukkig ben ik niet de enige... Xx

      Verwijderen
  3. Alsnog van harte! Wat mooi, dat je dit berichtje zo schrijft! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn weer van je te lezen. Ben nu net veertig en leef met dezelfde onzekerheid. Denk dat het voor velen er last van hebben hoor. Als je maar doet waar je je goed bij voelt! Liefs kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dikke knuf voor jou Marieke, dappere mooie vrouw. Het is nooit te laat om in jezelf te gaan geloven. Go for it and you will move mountains. En als je support, grote mokken thee of een luisterend oor nodig hebt weet je me te vinden. xxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Rosalie! Ik maak binnenkort graag gebruik van je aanbod wat betreft de support, grote mokken thee en het luisterende oor ;-)
      Xx

      Verwijderen
  6. Nog van harte meis! Ik wens je een jaar vol geluk, gezondheid en liefde.
    Het helpt ontzettend om heel dicht bij jezelf te blijven. Ik zie soms 100den dingen om mij heen die ik leuk vind. Maar als ik ze dan zelf probeer, dan lukt het niet. Wordt het niet mooi. Dat komt omdat ik dan andere dingen probeer te doen die eigenlijk niet MIJN ding zijn. Al zijn ze nog zo mooi.
    Neem je tijd en laat je niet opjagen. xo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Karin, hoe vervelend het ook is... Fijn dat we het kunnen delen ;-) xx

      Verwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd Marieke! Misschien moeten we een soort van club oprichten van Onzekere Miepen! Hier namelijk nog zo een. En teveel dingen leuk vinden, ik kan ook niet kiezen. Maar je hebt talenten Marieke! Blijf bij jezelf en geniet van het leven en van je gezin!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, goed idee Ellen! :-) En dankjewel voor je lieve woorden. Xx

      Verwijderen
  8. Ha Marieke, volgens mij heb ik je op IG toch ook gefeliciteerd maar kan ook maar zo van niet dus... Hieperdepiep Hoera. Op een heel mooi jaar!!
    En wat een prachtige foto zeg!
    Wat je verhaal betreft, volgens mij kampt iedereen wel eens met onzekerheden, ik wel in ieder geval. Als ik voor mezelf spreek, ik wil vaak te veel (vind te veel dingen leuk ;-) ) en dan komt er uiteindelijk helemaal niks. Ben voor mezelf wat strenger aan het worden en dat valt niet altijd mee, hahaha.
    Heel fijn weekend, nog even genieten van de zon!
    Groet Gertrud

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto! Genieten van alles wat op je afkomt is zeker belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marieke nog van harte gefeliciteerd! En volg je hart met je plannen, ik bewonder je talent! Je kan het, daar ben ik zeker van hoor.
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte met je verjaardag!! Wat een eerlijk verhaal èn ja, ook ik vind het herkenbaar! Echt tijd voor een clubje misschien :-). Vaak geloof ik te weinig in m'n eigen ideeen om er ècht voor te gaan. En op de één of andere manier zijn het ook vaak ideeën waarvoor je financieel ook min of meer moet gaan investeren en dat is eng en komt ook lang niet altijd uit... En toch....wie weet...ooit.... Soms vind ik het dromen dromen ook fijn, maar hoop dan weer niet dat het daarbij blijft. Volg je hart!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd! En die drukte is herkenbaar hier! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!