Onderwerpen

woensdag 5 november 2014

YELLOW

Yellow klinkt zo vrolijk! Past helemaal bij de kleur geel. Al klinkt 'geel' wat minder zonnig... In mijn tienerjaren had ik een gele kamer, een zonnebloemkamer... Misschien was die kamer wat te veel van het gele, eeuh goede. Zoveel geel dat ik voor de rest van mijn leven helemaal klaar was met die kleur!
Althans, dat dacht ik. Want zo langzaamaan kwam de kleur weer tevoorschijn in ons huis. Er kwam een geel lampje boven de eettafel, er kwamen gele bloemen en plantjes op tafel en ook in stoffen en accessoires koos ik steeds vaker weer voor een vleugje geel.




En nu staat er een knalgele televisiekast te pronken in de zithoek. Bart vond dit kastje op de sloop en kwam er helemaal trots mee thuis. "Kijk, scandinavisch design!" Ik was eerlijk gezegd best verrast dat hij met dit juweeltje thuiskwam. Helaas was het nogal lomp op de stort neer gekwakt, en miste het kastje een stuk uit de afgeronde hoek aan de zijkant. Met liefde heb ik het hersteld en met een aantal laagjes lak ziet het kastje er totaal anders uit. We zijn heel blij met onze nieuwe gele aanwinst!




19 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig! Ik was nooit dol op geel, maar ook in mijn huis zie ik langzaam wat geel komen. Fijne dag! Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Marieke!! Wat een fijne vondst die Bart heeft gedaan. Ik hou ook van geel, maar dat wist je al hè ;)) Fijne dag xx Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kast Marieke, dat is een super vondst geweest. En de kleur past heel mooi in je kamer. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een geweldig leuk kastje zeg! Mooj gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit zeg! Leuk dat een beetje kleur voor zoveel vrolijkheid kan zorgen in huis :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf eigenlijk helemaal niet zo van de geel, maar dit kastje is gaaf geworden! Mooi hoor!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf zou ik 'm te heftig vinden voor bij ons maar ik vind 'm wel heel gaaf in jullie huis!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap... wat fijn zo'n opgeknapte vondst! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vondst!! En super dat 'm geel hebt gemaakt, kan jullie interieur heel goed hebben. Om heel vrolijk van te worden :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow echt knalgeel zeg!
    Maar past goed in je huiskamer.
    Mooie vondst.
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn! Ik kijk nu op gele muren in de woonkamer, ook vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk wat zo'n kleur kan doen op een oud kastje! Wat n vondst zo zeg, geel is een hele goeie keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke en vrolijke kleur!
    Ik wordt steeds meteen geïnspireerd om meer kleur in huis te gooien als ik jouw blog lees! :)
    Zo lekker fris staat het!
    Ik wens je een heel fijn weekend, Marieke voor jou en je gezin!!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Wat is het een pracht kastje geworden! En geel is ook zo'n fijne kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zag het al op IG, helemaal vrolijk zo! Gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je vertelde het me al en ik was heel erg benieuwd naar het resultaat. Wat gedurfd maar wat staat het ontzettend mooi in jullie huis! Altijd het zonnetje in huis zo. Fijn weekend Marieke, Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, dit is een geweldig kastje, wat goed dat jouw man het 'herkende'. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je er een mooi kastje van gemaakt. Past helemaal in jullie kamer!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!