Onderwerpen

maandag 5 januari 2015

NEW YEAR, FRESH START!

"Although no one can go back and make a brand new start, anyone can start from now and make a brand new ending." 
Carl Bard


Hopelijk zijn jullie de feestdagen fijn doorgekomen. De beste wensen nog allemaal!
Wij hebben veel klusjes gedaan en opgeruimd in huis afgelopen vakantie. De komende weken gaan we daar nog even mee door, een nieuw jaar, een frisse start. Heerlijk vind ik dat.

Ook ga ik in 2015 werken aan een gezonder lichaam. Het is niet echt een voornemen, omdat ik er al langere tijd mee bezig ben. Maar dit jaar gaat de lat wel een stukje hoger voor mezelf! Mochten jullie nog tips of inspiratie voor me hebben wat betreft voeding of beweging, dan hoor ik het graag.

Hoe staat het met jullie plannen voor 2015?

Ik wilde nog even kort terug blikken op het afgelopen jaar, wat voor mijn gevoel écht voorbij gevlogen is. Het was een goed jaar voor ons, wat druk, dat wel. 

In willekeurige volgorde wat van mijn favoriete 2014 plaatjes...


Hier zie je het jaaroverzicht van 2013.

During the holidays we did some renewing and restoring here to bring the new fresh start of the year into our house. We're not done yet, so we'll keep busy for the next few weeks. I'm also working on a healthier lifestyle for myself. Tell me, what are your plans for 2015? (Above you can see some of my favorite 2014 pictures)

18 opmerkingen:

  1. Zo leuk! Een wondermooi 2015 gewenst ;-) Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne herinneringen. Heel veel liefs & veel inspiratie gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jou ook alle goeds voor 2015. Wat een mooie collage!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi plaatjes overzicht!
    Ben heel benieuwd naar je blogberichten in 2015, dat het een mooi jaar mag worden voor jou en je gezin.
    Liefs, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief, dankjewel! Van hetzelfde gewenst voor jou x

      Verwijderen
  5. Voor jullie ook alle goeds in dit nieuwe jaar!
    Ik heb genoten van je collage....
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor jullie ook een heel fijn nieuw fris jaar! Ik doe mee met het werken aan een gezonder lichaam (verder gaan waar ik mee bezig was en wat nieuwe input). De afgelopen jaar is mijn eetpatroon al ontzettend veel veranderd... nu nog meer rust in mijn hoofd en lijf door yoga en meditatie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Janie, jij bent een inspiratiebron voor mij. Zo goed ben ik helaas nog niet bezig met mijn voeding... Maar ik ga eraan werken. En yoga en meditatie lijkt me ook een heel goed idee, ben benieuwd naar jouw ervaringen. Hoe gaat het met de zwangerschap? Liefs x

      Verwijderen
  7. Mooie plaatjes en ook de beste wensen voor 2015!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's lieve Marieke! Hier staan de waxbloemetjes ook weer. Wat een goed voornemen heb je, dat gaat je vast lukken. Ik probeer ook lekker en gezond te eten en probeer in ieder geval te letten op onnodige toevoegingen en e nummers. Sinds vorige week bakken we ook zelf brood, heerlijk én zonder suiker. Volgende maand weer gezellig afspreken? Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee lieve Pascale, dat lijkt me heel fijn... Altijd gezellig om met jou bij te kletsen. Ik ben ook heel benieuwd naar je broodbak - ervaringen :-)
      Tot snel, liefs!

      Verwijderen
  9. Wat een mooie plaatjes! Een prachtig nieuw fris jaar voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!