Onderwerpen

dinsdag 10 maart 2015

HAPPY BIRTHDAY TIJN!

Afgelopen zaterdag was Tijn jarig. Zeven jaar is hij nu! Het is cliché ik weet het, maar oh, wat gaat alles toch snel.
Zeven jaar geleden woonden we tijdelijk bij mijn ouders, wachtende op ons nieuwe huis, waar we uiteindelijk maar twee en een half jaar gewoond hebben. Ik dacht dat ik daar al eens een blog over geschreven had, maar ik kan er niets van terug vinden. Volgt binnenkort dan!


Intussen wonen we al drie jaar in ons huidige huis. Tijns zevende verjaardag was dus de derde die we hier vierden. Net zoals vorig jaar gaven we hem een uitje cadeau, we gaan samen met oma een weekendje weg. Tijn en Nora hebben er reuze zin in! En wij ook.


Tijn heeft een heerlijk feestweekend gehad! De zon scheen, de taart was lekker, de cadeautjes vielen in de smaak én er was fijn bezoek. Het resultaat was een stralend en dik tevreden ventje!


Last saturday my son turned seven! He had a wonderful weekend filled with joy. The sun was shining, the cake was good, the presents were really nice and we had great company. Tijn is a happy boy!

14 opmerkingen:

  1. Wat klinkt dat gezellig! Hoera voor Tijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier gefeliciteerd, klinkt als een zeer geslaagd feest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog hoera voor Tijn! En je hebt gelijk, het gaat véél te hard.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte met Tijn en inderdaad, ze zijn zo snel groot dus geniet van elk moment!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met Tijn!
    En wat een leuk cadeau, een weekendje weg.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd Tijn! Wat ben je toch een stoere bink en je zusje een wijs wijffie :)
    Lieve familie alvast een fijn weekend!
    X Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, dat wordt een hartenbreker, dat zie ik nu al. Die ogen… Prachtige 'dotjes' van kinderen heb je ;-). Geniet van ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd lieve Marieke met Tijn! Jeetje, 7 jaar alweer! Ik wens jullie een heel gezellig en leuk familieuitje toe. Schattige foto's van die snoepjes van je! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke foto's heb je gemaakt! Hopelijk gaan jullie genieten van het weekendje weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik loop achter maar nog van harte gefeliciteerd. Zeven jaar, ik vind het een hele leeftijd en besef ineens dat het Pepijn zijn volgende verjaardag zal zijn, die baby's groeien sneller dan we kunnen bijhouden ;-) "Ik ben geen baby", zou Pepijn dan zeggen terwijl hij dat voor mij toch altijd een beetje blijft.. Dikke verjaardagszoen!

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!