Onderwerpen

woensdag 8 april 2015

A FRESH NEW LOOK!

Het is alweer een tijdje stil hier op mijn blog.
Ik heb het druk met allerlei ontwerp opdrachten en werkte intussen ook aan een fris nieuw logo.
Ook paste ik de lay-out van mijn blog een beetje aan. Ik ben er best blij mee, wat vinden jullie ervan?

Hopelijk hebben jullie fijne paasdagen gehad, wij deden het lekker rustig aan. 
We klusten een beetje in huis en tuin en aten (te) veel chocolade!






It's been a while since my last blogpost.
I'm working on a lot of different design projects and in the meanwhile I've created a new logo and lay-out for my blog.
I'm quite happy with the fresh new look, what do you think?

Hope you had a lovely long Easter weekend.

We carried out some odd jobs around the house and in the garden and ate lots and lots of chocolate!

11 opmerkingen:

  1. Ziet er zeker lekker fris uit! en heel liefelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fris en fleurig: absoluut goedgekeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, die nieuwe look. Past helemaal bij de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je nieuwe logo, past goed bij je!
    Prachtige foto's ook :)
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, heerlijk fris!
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi je nieuwe lay out! Net als de vorige trouwens ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het prachtig! Vooral een dotje van een hart.
    Succes lieve Marieke en alvast een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi geworden Marieke, maar dat is ook wel aan jou toe vertrouwd! Prachtige foto's heb je ook gemaakt. Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!