Onderwerpen

zaterdag 23 mei 2015

FLOWERS AND PLATES

Wat een intense kleur heeft de iris toch! En de boterachtige, zoete geur vind ik ook erg bijzonder.
Ik hou ontzettend van bloemen in huis, eigenlijk heb ik vrijwel altijd bloemen staan. Het liefst verspreid door het huis in verschillende vazen. Ik koop (of pluk!) dan ook niet vaak een hele bos van één soort. Voor deze irissen maakte ik een uitzondering.







Met bordjes aan de muur heb ik ongeveer hetzelfde, in ons huis zie je ze hier en daar aan de muur hangen. Door de jaren heen verzamelde ik er een flink aantal. Het idee was eigenlijk om één muurtje vol te hangen met deze bordjes, maar uiteindelijk vind ik het dan toch weer leuker om ze met andere dingen te combineren.

Je ziet hier een bordje van de kringloop, gecombineerd met klok Sprallis van Ikea en een Circle van Jurianne Matter. Aan de leikleurige muur hing ik een bordje tussen de stickerstippen. Hier kun je meer lezen en zien van de stipjesmuur, overigens hangt er intussen weer een ander bordje!


I really love flowers, they brighten up our home even more. Most of the time you can find different posies of fresh flowers in our house. Mixed bouquets are my favorite! For these irises I've made an exception.

I kind of feel the same about plates on the wall. I've been collecting a lot of different plates over the years, we were planning to put them all up on one wall. However, now I like them better combined with other stuff like this Ikea Sprallis clock and Circle from Jurianne Matter. On the brown wall I've put up a plate in between paper dots. Click here to see more!


Have a nice weekend!

11 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's Marieke! Ik vind het zo jammer dat er maar weinig bloemenzaken zijn die losse bloemen verkopem zodat je inderdaad zelf een nonchalante bos kan samenstellen. Veel mooier!
    Je witte vogelvaasje zal wel veel gebruikt worden door je met vers geplukte bloemetjes. Fijn lang weekend, veel liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw prachtige foto's!
    Leuk ook die klok.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. irissen, ze verdienen een vaasje alleen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi! Bij ons staan ze te schitteren in de tuin (de irissen dus) maar ik knip ook wat af voor in een vaasje... Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's! En die stipjes op de muur vind ik een fantastische uitvinding!X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een fijne muur! En de bloemen zijn prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Marieke, fijne combi bloemen en bordjes. En je irissen zijn prachtig! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marieke! Ineens bedacht ik me dat ik al tijden niet meer bij je 'op bezoek' ben geweest. Mijn computer gaat nog weinig aan... veel te druk met praktische dingen in en om het huis. Zie dat ik veel heb gemist, wat zijn je kinderen alweer een stuk groter! En je blog ziet er nog steeds fantastisch uit.
    Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
    Lieve groet,
    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. شركة المثالية للتنظيف

    نقدم لكم شركة المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية الشركة الرائدة لجميع خدمات التنظيف بالدمام والخبر والقطيف والجبيل والاحساء والتي تسطيع تقيم خدمات تنظيف شاملة مع التعقيم والتلميع للارضيات والجدران والاسقف وكذلك جلي وتلميع الرخام والسيراميك حيث تستطيع تقديم نظافة شاملة للمنازل والشقق والفلل والمجالس والكنب والمفروشات بجميع انواعها بافضل جودة وارخص الاسعار

    المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر
    شركة المثالية للتنظيف بالجبيل

    BeantwoordenVerwijderen

  10. شركة المثالية للتنظيف بالاحساء

    تقدم لكم افضل خدمات التنظيف ومكافحة الحشرات ورش افضل انواع المبيدات الامنة والفعالة بالمنطقة الشرقية وتضمن لكم العيض في منزل امن نظيف خالي من الحشرات باسعار مناسبة فتعد شركة المثالية للتنظيف بالاحساء افضل شركة تنظيف بالاحساء تواصلوا معنا من اجل الحصول علي خدمات الشركة بجودة واسعار رخيصة

    شركة المثالية للتنظيف بالاحساء
    شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء

    http://elmthaly-group.com/

    BeantwoordenVerwijderen

♥ Thank you for your message!